Na 10 maanden was het einde bestelde LED lamp. Dit door gegeven en de volgende dag werd een nieuwe LED lamp bezorgd. Top service en supersnel.

I'm so HAPPY!!!

Super snel verzonden mijn leuke strakke op usb tafellampjes. Keurig verpakt en van een hele mooie kwaliteit. Geen moment spijt van en direct al leuke complimenten thuis!

Goede snelle service

Goede snelle service

Goede klantenservice

Mijn pakketje was door de vervoerder onverwachts teruggestuurd maar 123led nam snel contact hierover op en stuurde het kostenloos nog een keer naar mij toe.

Niks op aan te merken

Vlotte levering

Netjes verpakt en snel verstuurd.

Snelle levering levering prima product

Alles volgens afspraak geleverd. Prima.

Duidelijke site, snel en goed geleverd.

snel en adequate

snel en adequate zelfs in het weekend

Alles goed gegaan.

Bestelling gedaan, goed geïnformeerd, snel geleverd. Kortom heel tevreden.

Goed prijzen, snelle levering

Voor een goed prijs een aqara sensor en smart plug gekocht. Snelle levering netjes verpakt.

Snelle verzending, product voldoet aan verwachting.

Voor LED-verlichting op 31 volt verlengkabels besteld. Deze kabels werden snel verzonden voldoen aan de verwachting.

Gewoon goed

Overzichtelijke site, snel en netjes bezorgd.

Snel en goed geregeld

Remlichten voor de auto snel gevonden, besteld en geleverd gekregen. Hier een blije klant, dank!

Fijne catalogus en snelle levering!

Artikel ziet er mooi uit

Levering prima

Levering prima net als bij 123-inkt. Echter, zeer in tevreden over 2x vrachtkosten bij bestelling van inkt en led-lampen. Erg vervelend dat 123-.. bedrijven als twee aparte bedrijven opereren. Daardoor heb je niet 1 order, niet 1x pakket-/bezorgkosten en 2 betalingen.

Mijn levering van een Tile sticker is snel en goed gegaan.Ben ook tevreden over het product

snelle, levering van de bestelling

snelle, levering van de bestelling en prima telefonisch advies over de mate van besparing. Zeer klantvriendelijke medewerkers en 123 is heel goed telefonisch bereikbaar.

Goede Lamp maar anders dan omschreven.

Vooraf had ik de handleiding gedownload en gelezen. Deze Lamp ziet er identiek uit. De Instellingen zijn echter iets anders. De gevoeligheid van de bewegingscensor heeft nu slechts 2 standen 50 en 100% (In de omschrijving / handleiding stond 4 standen 25; 50; 75 en 100%.). ik heb hem nu in de laagste stand 50% staan. Hetgeen niet goed is. De lamp gaat aan wanneer voetgangers/ fietsen etc op 12 m afstand voorbij komen. Met andere woorden de lamp staat feitelijk nu de hele nacht aan. Terug sturen kan wel maar ik heb al wel gaten in de muur geboord mbt bevestiging. 123 zou nog in overleg zijn met hun leverancier. Wanneer krijg ik antwoord?

Super geholpen

Ik ben wat onhandig met internet maar super geholpen

Super goed en snel

De levering was prima en super snel, dus wat wil je nog meer. Een echte aanrader dus waar wacht je nog op 123 .......en bestellen maar.

Kealiteit

Zeer goede service

dezelfde dag mijn bestelling nog geleverd

Ik was echt verbaasd dat mijn bestelling dezelfde avond nog werd bezorgd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK