De juiste keuze.

De led lampen werken perfect op het juiste moment en belichten de gewenste oppervlakte

Ze doen wat ze beloven prima.

Had hier nog nooit iets besteld. Had led spotjes nodig die nergens meer te krijgen waren. Hier dus wel. 's Avonds besteld, volgende dag in huis. Top.

Snelle levering van de juiste led-lampen

De led-lampen hadden de juiste warmte en werden snel geleverd. De prijs was ook gunstig.

Snelle goede levering

geweldig!

Zondag een plafondledpaneel besteld en maandag al in huis. Helaas was de kleur niet gelijk aan de rest van de panelen, maar na een mailtje naar 123led kon ik hem terug sturen en heb ik een andere besteld. Dus alles was goed en snel geregeld, SUPER!

Snel verzonden en snel een reactie op een retour!

Fijne service, de website is overzichtelijk en de service in het aankoop en het retour proces heel snel.

Licht in het duister

Ik heb 3 lampjes gekocht met sensor zodat ik 's nachts niet steeds het grote licht aan moet doen. En het bevalt heeeeeeel goed. wil ze niet meer missen

Prima lamp en prima service

Ik had nog wat vragen betreffende de solar lamp die ik wilde bestellen. Vragen keurig beantwoord en de lamp snel geleverd. De lamp doet het prima.

Goede service ook na niet werkende cartridges

Goede service ook na niet werkende cartridges

top levering en goede kwaliteit.

de prijs is laag maar de kwaliteit allesbehalve. de levering is ook echt de volgende dag.

Goed, snel en voordelig

Led spotjes besteld, snel geleverd, voordelig geprijsd. Goede kwaliteit, energiezuinig en goede lichtkleur.

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Goede en snelle levering van het juiste product.

Na een slechte ervaring met een andere webwinkel was ik blij verrast bij 1.2.3.-Led. Bij die andere winkel kreeg ik tot twee keer toe de verkeerde stekkerdimmer opgestuurd. Ik kreeg de led-stekkerdimmer van 0-100 watt terwijl ik die van 0-150 watt besteld had. De service bij 1.2.3.-Led was uitstekend! De dimmer was schokbestendig verpakt in een stevig doosje. Een dag na bestelling had ik hem al in huis. En : hij doet het perfect.

Geweldige service!!!!!!!!

Inhoud van pakketje was licht beschadigd ( ledje defect) contact opgenomen met de klantenservice en die hebben het direct opgepakt. Kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd met een leuke attentie erbij. 123led super goed opgelost. Een tevreden klant.

Snelle levering en prima producten.

Ik ben zeer tevreden over 123 inkt :-)

Alleen maar goede ervaring. Ga zo door.

Prima kwaliteit, lampen zoals in de omschrijving en de foto. Snel geleverd en goeie prijs.

Led dimmer besteld en snel geleverd. Het werkte echter niet zoals geadverteerd en heb het retour gestuurd. Dit ging zonder problemen en heb kort erna mijn geld terug gekregen. Volgende keer bestel ik weer.

Bestelling is snel geleverd,echter niet compleet. Na mailing direct opgelost met een kleine attentie in de vorm van een klein flesje wijn. Kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen. Top heren en dames.

Goede en zeer snelle levering

Duidelijk website. De volgende dag geleverd

Prima webwinkel!

Goed produkt, goed verpakt, snel geleverd.

Product tegen goede prijs op voorraad en snelle verzending. Kortom voor herhaling vatbaar.

Zeer goede ervaring. Snelle levering, leuk geprijst en goede verpakking.

Makkelijk bestellen

Vlotte levering goed verpakt en wat geeft de lamp veel licht.

Bestelling was er de volgende werkdag. Netjes ingepakt en onbeschadigd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK