Werkelijk de meest teleurstellende producten ooit aangeschaft!

Lampje 1:de voet zat los,dus heb ik met speciale lijm wederom bevestigd. Lampje 2 : geeft nauwelijks licht! Enorme miskoop! Ik was op vakantie, dus vanwege al de rompslomp niet teruggezonden. Heel spijtig!

Mooie lampen en snel in huis.

Mooie lampen en we hadden ze snel in huis, jammer dat je wel altijd verzendkosten moet betalen.

Goede informatie en snelle levering

Ook de prijs is goed. En ook de verpakking.

Correcte afhandeling.

Snelle en correcte verzending, produkt voldoet aan de beschrijving.

Philips lamp ultra efficiënt valt tegen.

Levering prima en 123led ook. Philips ultra efficiënt is misschien wel zuinig met hoge lichtopbrengst, maar de kleurtemperatuur klopt niet. 2700 is warm wit. 3000 zou warm wit moeten zijn maar dan iets witter, helderder dan 2700 en deze lampen zijn geel. Geen mooie kleur dus ik heb er nu een filter boven gehangen. Valt me tegen van Philips. Je zou denken dat ze wel de expertise in huis hebben als het gaat om de kleurtemperatuur. Jammer.

Zowel het bestellen en de aflevering verliepen goed.

snel en goed

vandaag besteld morgen in huis en goed verpakt.

Goed verpakt

Goed verpakt , lamp werkt zoals hij moet doen , gemakkelijk te installeren. Alleen jammer dat de lamp soms overdag ook aangaat maar dat is gelukkig niet zo vaak dat is te overzien. Al met al ben tevreden over de lamp.

Snel en goed verzorgde eerste bestelling

Correctie op eerdere beoordeling. (Was bestemd voor andere webwinkel) Voor het eerst bij 123Led een bestelling geplaatst voor ruim €140. Snel (de volgende dag) geleverd via PostNL. De prijs van de 3 identieke dimmers was het laagst bij deze webshop. Werd helaas deels teniet gedaan door de bijdrage in de bezorgkosten. Niettemin zeer tevreden over de geleverde dimmers. De specs op de website waren duidelijk en correct. Is mij ook veel waard. De dimmers waren goed en tegen een stootje bestand, verpakt.

Doen wat ze zeggen.

Bestelling gedaan en kreeg update wanneer het pakketje bezorgd zou worden. Had de bestelling snel binnen en de gekochte producten zijn goed. Het bevalt dusdanig goed, dat ik nog een bestelling ga doen.

Is een goede site.

Ze hebben goede producten snelle levering en betrouwbaar.

Nadat ik de bestelling ontvangen had ontdekte ik dat er 1 lampje te weinig was. Via de mail hier een melding van gemaakt waarop gelijk antwoord kwam. Het lampje werd daarop de volgende dag meteen alsnog geleverd met een excuus kaartje en een klein flesje wijn. Fouten maken is menselijk, het zo snel oplossen goede service

goede service

bij binnenkomst van het pakket was er 1 ding niet aanwezig. dit hebben ze netjes nagestuurd en er zat zelfs een flesje wijn bij en kaartje met sorry erop. ga zo door, service is tegenwoordig weer heel erg belangrijk.

Snel en overzichtelijk

Zoals ik gewend ben van 123.... geen gedoe maar snelle levering, duidelijke communicatie. Gewoon prettig.

Ene dag besteld, volgende dag al geleverd

Lampjes mooi verpakt in een doosje!

Geleverd volgens bestelling en planning

Doet wat het belooft

Snelle levering, product voldoet precies aan de omschrijving.

zorgvuldig, accuraat besteld dne bezorgd!

accurate bestelling en bezorging.

Prima service en snelle bezorging.

Er was een led spots kapot gegaan. Zocht identieke vervanging. Kwam via zoeken op artikelnummer de spot tegen op 123led, wel met een andere naam. Mail gestuurd om artikel te verifiëren. Zelfde dag nog reactie. Was dezelfde. Meteen besteld (was iets duurder dan originele aankoop). Snelle bezorging en was inderdaad juiste artikel.

Vlotte levering

Vlot geleverd alleen jammer van product ging snel stuk het glas brak van beide. Dit is door 123led direct opgelost en per omgaande nieuwe geleverd.

Het was een heel prettig en vlot proces.

De website is duidelijk en helpt om snel tot de goede keuze te komen.

Zeer attent naar klant toe

Bij enige twijfel of onduidelijkheid neemt 123 direct kontakt op met klant. Dat is bijzonder en prettig.

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Prima zaak zoals ook gewend met 123inkt

Ik gebruik hoofdzakelijk kopspiegellampen Deze zijn voor een redelijke prijs te verkrijgen bij 123Led.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK