Mooi en snel

Zeer ruim assortiment van mooie producten, snel geleverd tegen concurrerende prijzen

Uitstekende sortering en supersnel geleverd

Uitstekende sortering en supersnel geleverd

geweldig

Bestelling geplaats op 19 november en de volgende dag al geleverd dat noem ik service.

Kwaliteiten led-lampen razend snel geleverd!

Kan niet beter!

Goed verzorgd

Goed en op tijd geleverd. Keurig verpakt.

Prima geregeld

Vlotte en nette levering

X

De bestelling is niet geleverd.

De bestelling is niet geleverd, voor de rest is alles prima.

Snel, volgens specificaties en mooi prijs

Een ledbak gekocht voor boven met werkblad. Mooi daglicht en flinke lichtopbrengst. En de prijs is uitstekend. Snelle levering!

Snel en goed geleverd!

Prachtige lichtslang besteld en volgende dag al in huis.

Supersnelle levering!

De bestelde smartphone artikelen werden snel en zonder problemen bezorgd. Dit wordt een van mijn vaste smart leveranciers for sure!!

Was weer top!

Zoals altijd snel geleverd en weer top kwaliteit.

Ik heb nog niets ontvangen!!

Kan nog geen mening geven.

Prima product

Juiste product op aangegeven tijdstip geleverd. Top

Zeer goed en snel bezorgd

Het pakketje was snel bezorgd het pakketje was 1 en al een verassing met extra dingetjes erin! :)

snel en efficient

goede hulp na telefonisch contact en snelle levering.

Hier kom nu vaker!

Positief ervaring bij 123led, qua prijs, levering en service!

Prima ervaring

Snel geleverd makkelijk te bestellen goed verpakt, en een goede prijs.

Goed en voordelig

De bestelde smartplug werd snel geleverd en was veel goedkoper dan bij andere leveranciers.

2200K is voor mijn toepassing (keuken blad) eigenlijk te warm.

Mooie kleur voor in schemerlampen. Niet geschikt voor werkverlichting.

Werkt perfect en netjes afgeleverd

Was mooi op tijd en goed verpakt, alles heel over gekomen.

Na schade meteen opgepakt

Ten 1e kwam de zending niet de vlgnd dag maar de 4e dag.van de 10 led buizen waren er 7 gebroken. Is dat de schuld vd vervoerder of van de inpakker??? Verder is mijn ervaring met 123 ok Nog dezelfde dag gebeld door 123led. Gaan een claim bij de vervoerder(dhl) neerleggen. 7 nieuwe buizen opgestuurd met andere vervoerder(postnl) hopelijk komt deze goed aan maar daar ga ik wel vanuit. Prima opgepakt door 123led.

Prachtig

prachtig verpakt en leuk produkt

Juiste lampjes snel geleverd.

Ik had speciale led lampjes voor in de armaturen vAn onze boot nodig. Gemakkelijk de juiste kunnen vinden. Inmiddels gemonteerd, ging gemakkelijker en geven goed licht

Uitmuntende service

Overzichtelijke website, veel keuze, snel besteld en snel geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK