Ik heb het product ontvanden dat ik besteld had en levertiid zols beloofd. Ik zal zeker weer bestellen vij 123led.

Veel producten en snel geleverd

Prima prijs!

Heel tevreden

Voldoet aan de eisen. Goed verpakt kon niets mee gebeuren. Aansluiten was eenvoudig door de bijsluiter. Voldoet aan mijn wensen qua licht. Ben er heel blij mee

Goede en snelle service en goed advies.

Prima en goed contact met gewoon kennis van zaken. Snel het juiste artikel geleverd. Kortom klasse!

Ruim assortiment, snelle levering

De lampen gaan knipperen als je ze wat feller zet

Ik zou deze lampen niemand aanraden. Ze flikkerend als je ze gaat dimmen. 123 led heeft mij gebeld. Ik mag de lampen kosteloos terugsturen en ontvang het geld retour. Een heel goede service!! Dus een prima bedrijf waar je gerust kan bestellen!!!

Goede en snelle levering!

Zeer positieve ervaring. Blij met de goed en snelle levering

Tevreden, goede prijs/kwaliteit.

Snel en keurig geleverd

Producten zoals omschreven, snel verstuurd en netjes verpakt. Wat wil je nog meer? ;-)

Super makkelijk geregeld

Kon deze lichtbron nergens krijgen, hier dus met een paar klikken. Top.

Makkelijk te installeren.

geweldige snelle service

ook toen bleek dat er iets niet goed was met de bestelde waren, is er snel en correct gehandeld en is het probleem kosteloos opgelost.

Lampje bleek na paar branden defect. Kreeg zonder probleem gratis een nieuwe toegestuurd en ook zonder verzendkosten . met verontschuldiging en klein flesje wijn.

Snelle, goede levering

123led had alle lampen die ik nodig had in hun collectie en ook op voorraad. De levering ging snel en de lampen waren netjes verpakt.

Compleet en op tijd

Groot assortiment en snelle levering!

Bestellen via de website is makkelijk en duidelijk, zijn er toch nog vragen, telefonisch wordt meegedacht en goed geadviseerd. Plezierig is ook dat er naast de "merkartikelen" een goed aanbod is van het 123 merk!

Snel en kwalitatief goede producten

De levering werd snel geleverd en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. De lampen hangen sfeervol in en aan de nieuwe veranda.

Perfecte lamp en goede service

Super goede service

Lamp met bewegingssensor besteld. Dag later in huis. Alles geïnstalleerd. Lamp werkte perfect tot na cs 1.5 de sensor niet meer werkte. Lamp brandde 24/7. Mail hierover naar 123led. Kreeg eerst aantal vragen en tips. Deze beantwoord. Kreeg terstond de mededeling dat ze een nieuwe lamp zouden toesturen. Dag later nieuwe lamp ontvangen met als excuses een mini flesje wijn. Lamp werkt prima. Ze lossen t erg goed en snel op. Ben zeer tevree.

Produkten zijn zoals omschreven. Snelle en correcte levering.

Het product voldoet aan de verwachtingen

Top,

Prima feedback, goed product en nog interessant wat de prijzen betreft ook nog eens. Ik ben 100% tevreden en durf met een gerust hart bij 123 LED weer te bestellen. De levertijd bij hun is wat we gewent zijn bij 123, de dag erna in huis!

Snelle levering, goede service

Producten zagen er uit zoals getoond op de website. 1 artikel bleek ondanks goed verpakt helaas toch defect. Snelle nieuwe levering ontvangen, administratieve afwikkeling verliep naar tevredenheid. Als excuus voor het defect ontvingen we bij de nieuwe levering een klein flesje wijn. Een attent gebaar.

vlugge levering en de beste artikelen

na veel zoeken en wachten op andere bedrijven mn orders geannuleerd en besteld bij 123led en de volgende dag in huis. TOPPIE

Perfect snelle service

52 Koningsbeltweg