Goede en makkelijke site om je product te vinden. Met duidelijke uitleg. Daarna een snelle en correcte levering.

Perfekt

Net zo goed als 123 inkt

Goede prijs, snelle levering

LED alternatief voor Philips Philinea lamp gekocht. Mooie lichtkleur, en aanzienlijke energiebesparing.

correct snel en alles naar grote tevredenheid :)

Het bestellen ging snel en makkelijk . De levering was snel :) En nu zeer tevreden met het Artikel :)

Goed gedaan jochie

Bijzonder goed

prima lampje, flexibel, wel schel licht

beetje onvriendelijke kleurtoon van het licht, maar je ziet wel alles prima. Goed te richten, goede aankoop. compleet met stekker etc.

Prima assortiment en goede prijs

Voordelig, veel keuze en snel geleverd

Geweldige service

Ik heb een bestelling gedaan, helaas was het product defect. Klanten service reageert snel op mail en ik had binnen 4 werkdagen een nieuw product toegestuurd gekregen. Top wat een goede service

supersnel geleverd prijs kwaliteit een 10

supersnel geleverd prijs kwaliteit een 10

Super snel geleverd

Precies wat ik had besteld met een super snelle levering!

Snelle levering, prima prijs en lampen!

Besteld en de volgende dag in huis. Er is maar een woord voor super

Goed, snel en tegen een scherpe prijs.

Op zondagmiddag besteld en maandag in huis. Begrijp niet hoe het kan maar ik vind het geweldig.

Goede en snelle service

Alleen jammer dat je bij jullie twee keer port moet betalen.Het is een bedrijf je besteld bij 123accu en 123led dat is jammer het komt allemaal van een adres

Prima webshop

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Maar het blijft schrikken van de enorme hoeveelheid verpakkingskarton die er om een eenvoudig lampje wordt gewikkeld

Goed product

Mooie overzichtelijke website,, Keurig op tijd ontvangen Product voldoet aan de verwachting, Zal zeker indien nodig weer bestellen bij dit bedrijf,,

Heel goed geholpen toen de eerste zending niet werd afgeleverd! Heel vriendelijk te woord gestaan.

snelle en correcte levering

Geen opmerkingen, alles klopte gewoon en was snel binnen.

Snel en correct

De levering van de led-lampen was geheel in overeenstemming met de belofte op de website. Snel en goed verzorgd.

Altijd een snelle levering

Producten goed omschreven en goede service!

Snelle service product was de volgende dag al geleverd

Prima led TL met sensor

Twee van deze Led TL met sensor besteld. Snel geleverd. De TL's zijn makkelij te monteren en de kap is makkelijk aan te brengen (en desnoods tijdelijk weer te verwijderen). Instellingen voor gevoeligheid en duur verlichting vergt wat oefening, zeker met twee lampen die je gelijk wilt schakelen, maar uiteindelijik werkt het allemaal naar wens. Goede helderheid. Volgens de handleiding zou de LUX instelbaar moeten zijn 10-2000 LUX, daar is ook een regelaar voorm, maar daar reageert de bijgeleverde TL niet op (bij beide units, dus geen toeval). Voor mij geen probleem omdat ik het licht op volle sterkte gebruik, maar is wel even een aandachtspunt.

Mijn bestelling was er snel. Tijdens het monteren ging er iets kapot. Ik stuurde hier een mail over en binnen korte tijd reactie en een oplossing. Zo had ik al snel weer een nieuwe lamp in huis!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK