Gewoon goed

Ruim assortiment, goedkoop, snelle levering en geen gedoe bij retourzending: ik kan niks negatiefs bedenken over 123led

Prima service!

De oplaadbare batterij van een draadloze luidspreker van bijna 10 jaar oud, moest worden vervangen. Tot mijn verrassing zat de betreffende accu in het assortiment van 123accu.nl. Gunstig geprijsd en de volgende dag al geleverd. Kortom prima service!

Gewoon goed

Besteld netjes op tijd geleverd en goede led lampjes.

Goede koopervaringen

3 Fibaro rookmelders besteld voor Fibaro Home Center 3 Light. Snelle levering en scherpe prijs. De Fibaro rookmelders zijn klein en zien er professioneel uit. Ze zijn duurder dan doorsnee brandmelders maar hebben bijzondere extra’s zoals instelbare warmte detectie, temperatuur meter en opgave status batterij. Eenvoudige installatie en activering. Alles instelbaar en te volgen in de Yubii app van de Fibaro Group. Zoals alle 123 shops is de bestelling via de websites eenvoudig en snel. Goede en snelle service bij vragen en problemen.

Na aanschaf van 4 ledlampen, een driver en een dimmer kon ik de ledlampen niet goed dimmen. Na telefonisch overleg had ik een dag later een andere dimmer en 4 andere ledlampen om te testen wat dan het resultaat zou zijn. Het bleek dat de nieuwe ledlampen (ander merk) uitstekend dimbaar waren. De nieuwe dimmer en de 4 eerste ledlampen retour gestuurd en het probleem is opgelost. Een uitstekende service

Snelle levering, product als beschreven.

product is als beschreven en zeer gunstig geprijsd tov gelijk product bij andere aanbieders.

Prijs kwaliteit

Bestellen wat en hoeveel je nodig hebt en niet afhankelijk van setjes die je compleet moet kopen. Prijs kwaliteit is goed.

Correcte snelle levering

Je krijgt wat je besteld

Dik tevreden met deze levering. Na bestellen de volgende dag keurig geleverd door de aardige meneer van TNT

Snelle afhandeling, komt afspraken na.

goed geregeld

snel correct

Goede prijs / kwaliteit.

Makkelijk te monteren en aan te sluiten.

Alles naar wens

Het bestellen was eenvoudig, de levering volgens toezegging en correct.

eenvoudige installatie

Een klein apparaatje dat veel mogelijkheden aan je oude tv toevoegde. Vlot geïnstalleerd en handig dat je er apps op kunt installeren zodat je niet van telefoon of tablet hoeft te streamen. Zeer tevreden.

Goed product snelle levering

Reeds bekend met 123Inkt, zocht ik op 123Led naar geschikte (sfeer-)ledspots en E27 lampen. De lampen in de serie Warm Glow van Philips geven prachtig licht en zijn zeer aangenaam voor de ogen.

Goed afgehandeld

Ik kan er nog niet veel over zeggen heb ze nog niet geïnstalleerd.

Zijn wel mooi dun om in te bouwen, maar erg jammer dat er geen zekering in zit, als er kortsluiting is kan ik de hele dimmer vernieuwen en anders gewoon nieuwe zekering erin doen, dit is een groot min punt in mijn ogen. Na contact met mij opgenomen te hebben, stuurde 123 led 2 nieuwe led dimmers, super service bedankt 123 led.

Kwaliteit led lamp twijfelachtig bezorgen snel.

Ik heb 3 led lampen meegenomen naar Indonesië in het begin branden de led-lampen heel goed tot er kortsluiting was in huis en na lang zoeken was de kortsluiting over als de 3 led-lampen verwisseld zijn door Led-lampen uit Indonesië dus ik heb de led-lampen maar weggegooid

zeer slecht

Ben nog steeds op de bestelling aan het wachten.

Topwinkel

Uitgebreid assortiment. Ik had wat advies nodig mvt dimmers voor LED. Goed geadviseerd en het juiste product uitgezocht. Volgende x weer naar 123LED!

Goed en op tijd geleverd

Twee autolampen besteld, volgende dag al in huis. Top

Goede communicatie en snelle verzending

Ben heel blij met de solar spots geven mooi licht en een heel makkelijk en snel proces om te bestellen.

Snelle service goede uitleg

S’avonds besteld de dag er na al binnen duidelijke uitleg welke lampen en hoe je ze moet monteren

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK