Simpel gezegd.....gewoon (geweldig) goed.

Oke, bestel niet zoveel. Alleen wanneer nodig. Begint dan met 123 inkt. Cartridges voor printer. Later kantoorartikelen. En nu dan 123led.nl. Op al hun sites onverwachts praktische (en leuke) artikelen, en mooi geprijsd. Je moet "hun" (sites) wel eerst weten te vinden, maar dan heb je ook wat voor altijd om op te zoeken/kijken. Groet

Fijne website, ze hebben echt álles :-)

Veel keuze in allerlei benodigdheden, en supersnelle levering. Heel fijn!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Mijn ledverlichting was precies zoals ik mij voorstelde.

komen afspraken na!

Op tijd geleverd zonder enig oponthoud.

Overzichtelijk,zo besteld en supersnel in huis!

Een heel gemakkelijke site, heel overzichtelijk en duidelijk! En het is de volgende dag zonder problemen bij ons in de bus. TOP!

Perfecte levering,goed verpakt,en alles werkt perfect.

Aanrader

Perfecte prijs/kwaliteitverhouding met excellente service

Deze giga-ledlampen zijn zeer concurrerend geprijsd, voorzien van een garantie van 2 jaar en verpakt op een wijze dat het tijdens het transport niet mis kan gaan. Mooi licht en zeer goed te dimmen. En dat voor denk ik de de scherpste prijs van NL. Wat wil je nog meer.

Snelle levering, redelijke prijs, mogelijkheid om achteraf te betalen per factuur.

Snel en goed geholpen tegen een goede prijs.

Snel, netjes verpakt en alles doet het.

Ongevraagd gespamd

Product was goed maar daarna ontving ik met grote regelmaat een mail met daarin de vraag een beoordeling te sturen. Bij deze dus.

Bevalt goed.

Dat ze super branden en dat ze voordelig schijnen.

helemaal goed

goede lampen goede service

Groot aanbod, snel geleverd en goede aftersales

Ik heb een lichtsnoer voor in de tuin gekocht. De omschrijvingen bij de artikelen zijn duidelijk. Er is een groot aanbod, De snoer was binnen een paar dagen geleverd.

Goed bedrijf

Snel geleverd. Werkt perfect goede service.

Helemaal ptima

Ik zocht een led dimmer, permits gevonden wat ik zocht voor een scherpe prijs. Een lekker snel geleverd.

Prima geprijsd en super snel geleverd!

Vlotte afwerking van mijn bestelling

Na informatie over de vervanging van spaarlampen door Led lampen een duidelijke uiteenzetting ontvangen en na inzending van een door mij gebruikte spaarlampen een goed advies ontvangen . N.a.v. deze informatie bij u 6 Ledlampen besteld . Bestelling, zoals gebruikelijk bij 123 Inkt, de volgende dag al afgeleverd. Eerste klas service

Nogmaals: top

Sfeervolle verlichting

Snelle levering en prima product. Ik ben zeer tevreden.

Duidelijk in tekst en uitleg

Zoals hierboven omschreven duidelijk in tekst en uitleg Diverse verlichting in groot assortiment Voor lange levensduur en voordelig in gebruik Als zodanig milieu vriendelijk voor menig portemonnee ;)

Uitstekende LED Tl's. Bezorging mag beter, Vrijdagochtend besteld, woensdag in huis.

Goed geholpen toen de lampen niet kwamen een medewerker heeft nieuwe opgestuurd waren er de volgende dag.verkeerd bestelde lampen terug gestuurd.alles prima

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK