goed en snel

Zo besteld en zo geleverd. Op de website makkelijk te vinden wa tje zoekt

Goede levering

Goed kwaliteit verhouding en binnen juiste leveringstijd

zo als alle 123 web shops, was het deze keer weer prima.

Helaas was een van de led armaturen ondeugdelijk en heb ik het armatuur open proberen te krijgen waardoor de kapjes beschadigd zijn. En uiteraard heb ik daardoor de kapotte niet teruggestuurd.

perfect

doen wat ze zeggen

Zoals verwacht

Snelle levering en alles netjes verpakt.

Perfecte service

Aantal ledlampen besteld. Helaas bleek 1 lamp van binnen kapot. Direct foto gestuurd, en binnen paar dagen een nieuwe ontvangen. Perfecte service! De lampen doen het ook prima.

Prima service en kwaliteit

Wij hebben een negental mooie led-kaarsen. Doen het alsof het echte kaarsen zijn. Makkelijk met de afstandsbediening en timer. Snelle en perfecte levering.

De warmglow led lampen was het wat ik zocht!

De warmglow led lampen voldeden aan mijn verwachting! Goed regelbaar en goede sterkte! Ik zocht een warm geel-witte kleur en dat was het. Op maximum werd het witter maar was in mijn geval niet nodig. Een aanrader!

top

top

Goede snelle levering

Tevreden over led123 zou er zo weer bestellen.

Snelle levering en prima producten

In eerste instantie slecht, maar ik had een email niet gezien

Bestelde een afstandbediening om LED-lampen mee te bedienen, van iCasa. Het ding voldoet niet aan zijn specificaties. Ik meende in eerste instantie dat 1223LED de zending niet terug zou accepteren, maar dat kwam doordat ik een e-mail over het hoofd had gezien. Ze hebben het keurig opgelost - geen probleem. Keurige afhandeling.

Voldoet uitstekend aan de verwachtingen

De website is overzichtelijk, de produkt-informatie is goed en duidelijk. Bestellen is eenvoudig en levering (bij PostNL afhaalpunt) is snel en efficient.

Prima Led strip

Eerst telefonisch contact gehad is mij aanbevolen een led strip voor onder bed te nemen. Ik heb deze aan de zijkant van de trap gemonteerd aan korte zijde de bewegingssensor tussen de zesde en zevende tree van boven geplaatst, als je de trap af gaat gelijk licht omhoog als je op de tweede tree bent. Wij hebben een haakse trap. Voor ons een fijn idee dat je op deze manier veilig de trap kan nemen.

Ik ben erg tevreden over de levering en het afhandelen van mijn bestelling.

Het was weer 123 voor elkaar!

123 snelheid gaat niet ten koste van kwaliteit

Goed product

Snelle levering.

Producten naar tevredenheid, snelle bezorging

Producten naar tevredenheid, snelle bezorging

Makkelijk gevonden, snel besteld, en juist geleverd.

Prettig

Snel geleverd, prima prijs.

Zeer duidelijk en snel geleverd.

zeer goed

Geen problemen met de bestelling, vlot geleverd. Zeer tevreden hoe alles gegaan is.

Snel en correct

Hoewel het niet in de naam staat verkoopt 123led ook domotica. Ik ben zeer tevreden over de bij hen aangeschafte Xiaomi Aqara Temperatuur- en luchtvochtigheidssensor.

prima prijs voor een prima produkt

pakket snel gelverd en goed verpakt

Super snel geleverd

Super!!!!h