snel geleverd

bestelling eerder dan verwacht gekregen

Goedkoop, snel geleverd

Netjes ingepakt goeie beschrijving echt super

PRIMA

Goede service, uitstekende uitleg bij vragen over de artikelen. De mensen aan de telefoon zijn netjes en correct ,maar hoe kan het ander. Zij werken vanuit Nederhorst den Berg . Aan de Machine weg, mijn vroegere kranten wijk.

Besteld en snel bezorgd!

Duidelijk site met beeld en omschrijving. Besteld en binnen 2 dagen in huis.

Aanrader

Goed product. Waren dimbare kogellampen. Dimmen zonder flikkeren.

Klacht gelijk opgelost super gedaan

Super service !!

Inloggen - duidelijke omschrijving van artikel - makkelijk bestellen en goed verpakt thuis gestuurd.

Ruim assortiment

Zeer tevreden het assortiment is zeer ruim en de artikelen werden snel geleverd ......uiterst tevreden dus

Helemasl TOP

Heel vriendelijk te woord gestaan toen ik informatie telefonisch inwon. Snelle levering, netjes verpakt. PRIMA

Goed advies en snelle levering

Contact gehad met helpdesk voor advies over ledlampen en dimmers. Ik werd goed geholpen. De prijzen voor hun huismerk is aantrekkelijk. Na de bestelling werd het pakketje netjes verpakt en verzonden. De led peertjes en dimmers zijn van degelijke kwaliteit en waren goed op elkaar afgestemd waardoor het licht niet flikkerde of zoemde bij het dimmen. Zal in de toekomst weer bij hun bestellen.

kleine E14 ledlampjes

heel kleine ledlampjes met warm licht gekocht, voldoen uitstekend

Accuraat !

Snelle levering ,juiste artikel snel gevonden op de site. Goede prijs.

Veel keuze, Snelle levering

Goed en snelle levering

We konden uit een ruim assortiment onze keuze lampen maken. Deze werden ook zeer snel geleverd.

Eerste bestelling bij 123led.nl

Was mijn eerste bestelling bij 123led en zoals bij de 123 zusterbedrijven verliep het bestel- en afleverproces prima. De geleverde Philips led lamp voldoet uitstekend, mooie lichtkleur en geen flikkeren.

Snelle levering, goede kwaliteit

Aanvankelijk teleurstellend, later goed!

In een staande lamp met 5 halogeenlampen (met dimmer) gingen 2 halogeenlampen stuk. Ter vervanging van die lampen heb ik 5 ledlampen aangeschaft en die alle 5 in de lamp bevestigd. Na enkele seconden gingen alle 5 lampen tegelijk een trillend/schitterend licht verspreiden. Na het verschuiven van de schuif op de dimmer was het trillen/schitteren heel even weg, maar dan ook maar heel even. Daarna de (nieuwe) ledlampen alle 5 vervangen door halogeenlampen en het probleem was opgelost! Na de eerste teleurstellende ervaring en een identieke review op de site van 123led werd ik direct gebeld door een medewerker van 123led. Tijdens dat telefoongesprek bleek dat mijn (vloer)dimmer niet geschikt was voor ledlampen. Nadat 123led (tegen betaling) een nieuwe vloerdimmer had toegezonden en ik die had geïnstalleerd functioneren de ledlampen perfect. Compliment voor 123led om direct contact op te nemen teneinde het probleem (met succes) op te lossen!

Snelle levering, scherpe prijs

De bestelde artikelen werden snel geleverd en de prijzen zijn scherp.

Een geweldige lamp

Een snelle levering, goede verpakking en een geweldige lamp Dit geeft ons weer een veilig gevoel

Goed geholpen met dimmer probleem

Prima service. Had een probleem met led lamp dimmen. Met behulp van een uiterst aardige 123Led meneer zo opgelost. Betaalbare dimmer en het probleem is opgelost :-)

Geweldig.

Niet alleen 123 ledlampen, maar alle 123 onderdelen o.a. inkt e.d zijn perfect en accuraat. Waren meerdere webshops maar zo.

Bezorging prima maar nog geen ervaring

Voor het eerst led lampen gekocht. Snelle bezorging en ziet er goed uit. Inmiddels 1 lamp in gebruik genomen. Zacht en goed licht.

Duidelijke site, snelle levering, helemaal correct.

Besteld en twee dagen later in huis. Opgehangen en werkt super!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK