Vlotte levering, goede kwaliteit

Na de gemaakte keuze in de webshop (uit het ruime aanbod led lampjes) was de bestelling makkelijk te plaatsen. Persoonlijk vind ik betaling na levering erg prettig, dus fijn dat dit mogelijk is. Tot nu toe voldoen de lampjes prima. Ben wel benieuwd of de beloofde branduren gehaald gaan worden. Bij mijn vorige leverancier was diut nl. bij lange na niet het geval.

Makkelijk en snel

Uitgebreid assortiment die een gewone winkel niet heeft. Gewoon normale prijzen. Vrijdag avond besteld en zaterdag bezorgd. Kan niet beter op de verzendkosten na.

Wax ledkaarsen besteld

Prachtige kaarsen met afstandsbediening. De volgende dag in huis. Onterechte 'klacht' ingediend over het niet aanwezig zijn van afstandsbedieningen, vriendelijke reactie terug, wat zat ik goed fout, want ze zaten er gewoon bij! Ik kan dit bedrijf aanbevelen!

top geleverde kerstverlichting

top geleverde kerstverlichting

Helemaal goed

Na het bestellen is de communicatie en het gehele proces daarna naar alle tevredenheid verlopen . met vriendelijke groet

Super veel service

snel een prima dimmer

De dimmer doet het prima. Zelfs bij een niet dimbare al wat oudere ikea led-lamp.

Een goede en vlotte service!

Voor mij een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf. Een zeer snelle levering van het bestelde en met een extra leuke attentie erbij. Dat heb ik als heel fijn ervaren. Het zijn tenslotte de kleine dingen die het doen. Chapeau 123Led!!!

Ik heb mijn kerstverlichting besteld en bestelling was al 2e dag. Omdat de bijgesloten gebruiksaanwijzing niet duidelijk was, heb ik met 123 LED gebeld en binnen een kwartier had ik de juiste digitaal thuis. Dat noem ik top service. Ik ben erg tevreden met dit product die hele jaar als versiering onder ons prieeltje goed dient. Bedankt en succes verder..

Keurig snelle levering

Keurig alles snel geleverd en zijn super tevreden.

Uitstekend!

Veel keuze, snelle levering! Duidelijke beschrijving bij de producten. Normale prijzen!

goede prijs kwaliteit verhouding, op zondagmiddag besteld en op maandag geleverd. super!

Goede webshop met veel keus en snelle levering.

Top product met snelle levering!

Heb een 60x60 led paneel besteld. Had hem de volgende dag binnen!! Echt top :)

Installatie goed aangegeven

Je kunt eigenlijk niets fout doen. Een filmpje en een Nederlandse installatiebeschrijving doet de rest. Bovendien heb je de bestelling heel gauw in huis.

Uitstekend.

Ruim assortiment en snelle levering ?

Alleen maar positieve ervaring

Prima lamp en goed bezorgd.

Alles goed.

Snelle service en wat cadeautjes gekregen. Wat natuurlijk extra leuk is.

Mooie functionele lampen

Wij hebben vorige week de: 2 LDR06359 Led Solar wandlamp met sensor | Lagos | 2200-2700K (Zwart, IP44) € 44,95 € 89,90 Gekocht. Deze voldoen ruim aan onze verwachtingen. Mooi warm licht en het design is ook heel er mooi om te zien. Het ophangen is een fluitje van een lampje. De bevestigingsschroeven zouden wel een maatje kleiner kunnen. Ik vind ze te groot t.o.v. het gewicht van de lamp. Een super snelle levering verdien ook nog een compliment. Renzo.

viel me mee t.o.v. wat ik elders bekeek .

zal nog wel een dr's een bestelling do en . groet , Maurits .

Snel gevonden, snel besteld, snel geleverd

Ik had snel hetgeen gevonden wat ik zocht. Daarna snel besteld en via de post is het snel binnengekomen. Kortom zeer tevreden

Gewoon prima

Snel geleverd, prima verpKt

Toppie

Goede en duidelijke site en makkelijk te bestellen en een snelle levering

Bedrijf betrouwbaar, vervoerder drama

19 oktober bestelling geplaatst, dezelfde dag nog bericht dat het verzonden is, echter DHL geeft al een paar dagen aan dat het vertraagt is. Geen zicht wanneer de zending afgeleverd wordt. Echt drama! Dus 123-led, stap alsjeblieft over op een andere betrouwbare vervoerder.

Vlotte levering, goed produkt.

Vlotte levering, goed produkt.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK