Supersnelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en artikelen van goede kwaliteit. Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Kwaliteit, prijs, levering en informatie zijn uitstekend!

Dankzij de goede informatie en de keuze uit voldoende opties ben ik tot een goede koop gekomen. We krijgen veel complimenten over het resultaat!

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering van de producten. Lampenbollen netjes verpakt en goed overgekomen. Erg blij met de kwaliteit, precies zoals omschreven op de website.

Uitgebreide keuze en fijne klantenservice

Aangeboden producten worden goed omschreven met prima technische informatie. Er werden iets andere producten geleverd dan besteld waren. Dit is heel goed opgelost en als "troost" zat er een klein flesje wijn en excuus bij de nazending.

Website overzichtelijk en gebruikersvriendelijk en prima service!

Jullie website is makkelijk te gebruiken en gebruikersvriendelijk. Service is uitstekend.

Prima lichtsnoer. Goed stevig snoer en lang genoeg.

Prima bedrijf

Duidelijke site. Snelle levering voor een schappelijke prijs

Goed product scherpe prijs

Snelle levering en kwalitatief goed produkt voor een scherpe prijs

De site is overzichtelijk en de levering was super snel

Ik was heel tevreden

Sublieme service.

Bestelde tl werd snel geleverd maar bleek bij het transport beschadigd te zijn. Met de klantenservice gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis inclusief een leuke attentie. Dat is SERVICE!!!

Zeer positief

Snelle afhandeling en levering.

Leuke lampen!

Hele leuke site met betaalbare aparte lampen, goede service en prima levering.

snel geleverd, prima producten!!

Led lampen snel geleverd, zijn nette lampen. erg blij mee.

Slecht

Ik had niet gezien dat als je wat terugsturen € 7.50 de kosten waren, ik had eerder naar de lidl moeten kijken daar heb ik 2 led waskaars besteld voor €7,99 +4,99 bezorgkosten maar gratis retourneren,,met afstandsbediening kant en klaar bij die van jullie zijn het alleen de kale led

goed en snel volgens afspraak

Na advies goede keuze gemaakt

Snel en overzichtelijk

Snelle levering en goed omschreven producten

Prima geregeld erg te vrede

DHL bezorging laat je zitten!

Goede producten maar DHL laat doodleuk weten dat ze ons niet thuis aantroffen. Dus zelf zending ophalen bij servicepunt. Dat is de tweede keer dat DHL dit flikt, in korte tijd!

Makkelijk besteld en super snel geleverd

Een goede webshop duidelijk en overzichtelijk bestelling werd snel geleverd toppy

Prima spullen

De snoerdimmer was snel geleverd, makkelijk geïnstalleerd en de meebestelde dimbare LED lamp doet het er prima mee.

123 . . . . betrouwbaar / goede producten

inkt, accu's, led zo veel producten bij 123, snelle leveringen, betrouwbaar goede producten, ruime keuze

Snelle levering en goedkoper dan ergens anders

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK