Goede lamp!

Werkt naar behoren

Leuke lampjes, met een mooie, zachte kleurtemperatuur!

OK

Perfecte site en levering.

Prima site en vlotte levering. Geen negatieve dingen te vinden op dit moment.

Probleemloos

Artikelbeschrijving is correct en voldoet aan de verwachtingen. Tevens is het artikel snel geleverd.

Mooie prijs en goede service

Ik was op zoek naar een lamp op batterij welke aan zou gaan via een bewegingssensor. Hier is weinig aanbod voor mij gelukkig had ik een geschikte lamp gevonden. Ook voor een mooie prijs.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Snel, makkelijk en goed.

Ik zocht een losse fitting voor een GU5 lamp voor de afzuigkap niet verwacht dat deze los te koop waren maar gelukkig gevonden en de verlichting in de afzuigkap brand weer goede service en snel geleverd

gewoon heel goed

goed gewoon .snel. kwaliteit .gewoon goed

Super geregeld

Goede producten en super snelle levering. Erg laat besteld maar evengoed volgende dag thuis!

Led net niet

Ik las voor ik bestelde bij de omschrijving "Met deze dimbare led spot van ons 123led-huismerk heeft u een energiezuinige vervanger voor een halogeen spot." Helaas was het geen vervanger. Want hij paste niet in mijn armaturen. Ik moest daarom ook nog drie nieuwe armaturen kopen.

Snelle Service

Netjes ingepakt en op dezelfde dag 2e bestelling geplaatst toen werden we gebeld dat er maar 1x bezorgkosten zou worden berekend. Heel netjes

Uitstekend geholpen

Ben goed en snel geholpen.andere dag in huis.

Geleverd zoals het hoort.

Verloop fitting werkt prima, meer kan ik er niet van maken.

zeer snelle levertijd , ongelooflijke service

heel erg vriendelijke mensen , service minded , niets dan lof

prima geregeld

de bestelling ging makkelijk en de beloofde aankomst was ook op tijd. Wat ik het belangrijkste eigenlijk vond dat er een degelijke verpakking was welke niet te groot was. Heel netjes.

Snelle en correcte levering

Snel, correct en goed verpakte goederen.

Echt waar voor mijn geld mooie spots Wel een beetje jammer dat ik geen foto’s bij kan voegen anders had ik de inbouwspots kunnen laten zien

Prima.

Mooie vorm, niet té duur. Top product.

Netjes en op tijd geleverd

Bestellen en de volgende dag bij binnen

S'middags merken dat de cartridge leeg is de brandweer volgende dag binnen

Top spul met veel licht op brengt

Snelle levering Veel licht op brengst En een voudige te monteren

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd

heel goed

goede service en kwaliteit en vriendelijke mensen die je helpt met het goede product te kopen. en heel snel met bezorgen. dik tevreden.

Top gewoon netjes.

Goedemiddag Alles is gegaan zo als het hoort een mailtje van verzending. en netjes optijd volgens afspraak.mits de onderdelen op voorraad zijn.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK