Geen menselijke maat meer

De vermelde zaagmaat bleek niet te kloppen. Kan gebeuren natuurlijk. Dus retouraanvraag gedaan, met begeleidend berichtje over de fout. In plaats van een vriendelijk berichtje van de Klantenservice kreeg ik van "Customer Care" een waslijst aan manieren hoe ik de zending niet moet retourneren! Zou ik dit niet exact opvolgen zou de zending alsnog worden geweigerd. Retourzending naar 123 zijn natuurlijk op eigen kosten! Geen excuses en bedankt voor het onder de aandacht brengen van onze fout. Niets van dat. Gewoon 11,90 aan dubbele verzendkosten afdragen en hopen dat de almachtige 123 keten je pakketje mooi genoeg vinden. De menselijke maat is ver te zoeken!

Geen levering en geen communicatie

Led te besteld. Volgens website direct leverbaar. Vrijdag 21 juni op tijd besteld en betaald met iDeal. Levering volgens website dag later. Maandag nog niks gezien en gehoord. Gebeld met klantenservice. Iets met een reorganisatie van een magazijn. Bestelling zou direct doorgezet worden en ik zou dezelfde dag nog gebeld worden. Nu dinsdagavond de 25e en nog steeds helemaal niets. Absoluut geen aanrader voor mij.

Goede prijzen, snelle service

Een set smart lampen gekocht voor een normale prijs, alles snel en in orde geleverd

Het produkt was van goede kwaliteit en snel geleverd.

De websit was handig in gebruik waardoor bestellen eenvoudig was. De levering was binnen 24 uur en voldeed aan mijn verwachtingen. Een goede prijs kwaliteit verhouding. De montage handleiding was duidelijk en simpel door gebruik van heldere tekeningen en daardoor niet taal afhankelijk. Het product voldeed volledig aan mijn verwachting. De montage was een fluitje van een cent.

Precies wat ik ervan verwacht

Bij voldoende zonlicht branden ze erg lang Zien er solide uit, makkelijk te monteren

Makkelijk, snel en netjes geleverd..!

Makkelijk, snel en netjes geleverd..!

Mooie “ warme” verlichting !

Mooie regelbare ledstrip verlichting, snel geleverd! Allemaal Top!

doet wat hij moet doen

net spul: werkt correct. verbeterpuntje: gebruiksaanwijzing. Ik kreeg het voor elkaar, maar vergde enig proberen

Prima bezorging

Bestelling was niet compleet maar is snel opgelost door aanvullen ontbrekend materiaal.

Duidelijke website en snel geleverd

Uitstekende levering van bestelde artikelen.

Snelle levering van de lampen die besteld heb op overzichtelijke website.

Prima lampen

Energiezuinige lampen die de grote tafel prima verlichten.

Blij met prijs en kwalitei

De led insteeklampjes voor de badkamer geven mooi, fel en 'niet te wit' licht. Ze werden snel geleverd.

Fijne en mooi geprijsde camera (WOOX R4040 slimme PTZ camera)

Goede prijs! Camera voldoet aan verwachtingen. Vlot en goed geleverd.

goed snel

gewoon goed

Uitstekende afhandeling!

Zoals altijd prima service.

Kwaliteit & Levering

Weet nu zeker, dit is een aanrader voor ieder die producten aankoopt,die Kwaliteit / Service hoog in het vaandel draagt.

Ruime keuze voor goede prijs

Goed product en betaalbaar

Snelle verzending

Keurig!!

Fijne website en uitstekende bezorging!

in 123winkels is het goed shoppen

+ eigen en A-merken + ruime keuze + verzending vlot o verpakking met papiertape ipv plastic

Prima service en afhandeling van een probleem

Het bestelde / geleverde product bleek niet te werken. Teruggestuurd. Na ca één week is het volledige bedrag op onze rekening teruggestort! Compliment voor de communicatie en de nazorg.

Prima product en ruime keuze

Deze reflector led lampen zijn moeilijk te vinden. Heel fijn dat ze te koop zijn bij 123 led en ook nog van een goede kwaliteit!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK