Super service!

Voor twee aluminium houders naast de haard bestelde ik twee led kaarsjes. Helaas gaf de ene wit en de ander geel licht. Nadat ik dat gemeld had, kreeg ik gratis twee nieuwe lichtjes opgestuurd. Met ook nog een mini flesje wijn! Wat een super service.

De dimbare G4 lampjes zijn ruim voldoende qua sfeer verlichting. En goede prijs kwaliteit. In het begin knipperden ze maar toen bleek dat in de lamp ook de transformator vervangen moest worden. De dimmer had ik al eerder vervangen voor een LED dimmer. Hier heeft de klantenservice mij geweldig bij geholpen. Nu werkt het perfect.

Super.

Duidelijke site. Aanklikken, betalen en ontvangen.

Goed en op tijd bezorgd

Diverse lampen besteld en geleverd gekregen

Zoemt,niet consistent, en kinppert

Deze Led is helaas een miskoop. Gekocht omdat het dimbaar warm licht produceert. Al bij het aanzetten komt er zoemend geluid uit, en het gaat het licht uit zichzelf op en afschalen. Bij het draaien naar een hogere lichtinstelling, knippert de led hevig. Geen aanrader.

Zeer snelle levertijd. Niet duur.

Snelle levertijd. Bestelling goed te volgen.

Goed en volgens omschrijving

Snel en geleverd zoals aangegeven.

Top klantenservice, meedenkend, begripvol

Wij hadden via 123led.nl binnenverlichting gekocht echter bleek het product niet helemaal te zijn wat wij ervan hadden verwacht. Na een retouraanvraag te hebben ingediend kwam diezelfde dag nog een goedkeuring per mail binnen...zo bleek achteraf. Want de mail was in m'n SPAM box terecht gekomen waardoor ik deze pas 2 wkn later zag. En ja...de periode waarbinnen geretourneerd mocht worden dus verstreken. Met het schaamrood op m'n kaken heb ik de klantenservice gebeld, maar die waren uiterst begripvol een meedenkend. Hierdoor kon ik (ondanks m'n eigen fout) alsnog het product retourneren. Dat noem ik nog eens een top klantservice. 123LED.nl, bedankt!!!

Aanbevelingswaardig

Het kwam niet uit door andere montage en probleemloos retour

Een zeer positieve ervaring!

Een snelle levering en keurig verzorgd! Wij zijn blij met de service en het geleverde product. Een aanrader!!

komt goed en verzorgt aan

mijn ervaring is dat het goed verzorgt aan komt en snel en we zijn zeer blij met de lichtjes ze branden zo mooi en het is veilig hel blij er meer dan jullie wel top

Prima lamp, prima bezorgt

Lamp besteld bij 123led.nl. Deze werd volgens afspraak bezorgd (de volgende dag). Keuze bij 123led.nl is ook prima.

Supper fijne winkel

Ik vind het u supper fijne winkel en je woord ok goed geholpen als je ergen me zit van je product dus hier bij geef ik ok 5 steren ga zo door

Super snel

Prima prijs voor een mooie buitenverlichting met huisnummer. Snelle levering

prima product en levering zoals beloofd het vervan

Dit vervangproduct paste precies en geeft ook nog eens meer licht voor veel minder stroomkosten.

Snelle levering.

Snelle levering, 1 dag, van ledlampen. Makkelijke bestelprocedure en een goede sortering van ledlampen.

Heldere en makkelijke website

Ik kon het benodigde artikel makkelijk vinden alsmede bestellen. Wel apart dat je een nieuw account moet aanmaken, zelfs als je dit al eerder bij een ander onderdeel van 123 hebt gedaan.

In de "echte" winkel kreeg ik te horen dat de door mij gewenste ledlamp niet te verkrijgen was. Doorzoeken bij 123Led gaf de juiste led-lamp aan. Besteld, snel geleverd en voldoet aan mijn eisen.

Prima snelle service.

Alles goed en snel.

Mooie producten snel in huis

Producten zoals omschreven en snel in huis

Prima geregeld

Goed geregeld

Ik had een nieuwe trafo nodig voor inbouwspotjes. Deze was eigenlijk voor een ledstrip maar past ook gewoon op het plafond.

Alles prima in orde

dimbaar niet dimbaar

LED lampen aangeven als dimbaar waren niet dimbaar. Deze zijn zonder problemen retour genomen.

Top! Een aanrader

Makkelijk de lampen gevonden die ik zocht. Informatief omschreven producten. Goed prijs en mooi korting bij een groter bestelling. In een dag geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK