Goede geholpen

Fijn bedrijf

Had wat klein spul nodig. Van alles wat. Alles dus op voorraad en de volgende dag kon ik er mee aan de slag. Goeie tent dus!

Snel geleverd, zoals altijd..

Goede keus

Even lastig te vinden (watt en lumen)maar met wat hulp ging het prima

Snelle levering, groot assortiment, concurrenende prijzen

Alles netjes op tijd, leuke attentie erbij.Prima verzorgd. Chapoo!

Alles volgens afspraak

Idem

Uitstekend hoor. Echt top product ( vlammen lamp 3w) goed en snel verzonden/geleverd/verpakt. En er zat zelfs nog 2 kleine kadootjes bij wat ontzettend geweldig is en ook zeer gewaardeerd. Zekers een aanrader en ook voor mij voor de volgende keer. Super bedankt

De service is sneller dan het licht

Snelle levering, uitstekend.

Snel besteld, snel geleverd.

Snel besteld, goede prijs, snel geleverd,

perfecte webshop

Makkelijk te bestellen, voordelig en bijzonder snel geleverd. Ik ben er blij mee !!

Alles verlopen zoals gewenst!

De led-tl-armaturen zijn inmiddels geplaatst zonder problemen, dankzij de goede gebruiksaanwijzing. Resultaat: ik kan alles weer goed zien! Kwaliteit en levering konden niet beter. Ik beveel dit product aan iedereen van harte aan.

Goed contact Snelle levering Artikele omschreven zoals het hoort.

Super tevreden

Ik ben super tevreden met mijn aankopen . Daarbij een hele snelle levering . Product is zoals beschreven, dus ik zou dit product aanraden .

Snelle en nette levering

De bestelling werd snel en netjes thuisbezorgd. Tevens omdat ik een nieuwe klant was en achteraf betalen aan had gegeven belde ze netjes voor verzenden om te verifiëren of alles klopte.

Mooie lampen én snel geleverd

Ik ben op zoek geweest naar goede sfeervolle LED-verlichting. Na een selectie van de mogelijke leveranciers, heb ik gekozen voor 123led.nl. De levering heeft volledig beantwoord aan de verwachtingen. Sterker nog, na montage van de lampen, ben ik meer dan verrast over het effect van deze lampen bij mij in de tuin.

Top bedrijf

Wordt heel snel geholpen en goed

Mooie lampen, keurig verstuurd

De lampen zijn precies wat ik verwachtte, op tijd geleverd en keurig verpakt.

Snel verstuurd. De installatie ging goed en snel maar het instellen duurde veel langer. Alles in het Engels en soms niet logisch. Werkt verder prima

Prima spul.

De led dimmer van ecoled was precies wat we nodig hadden om onze spotjes weer te laten werken. Besteld aan de hand van het advies op de website.

123led heeft mij veel tijd en geld bespaart.

Onlangs was de draaddimmer van onze Flos lamp kapot. Mijn eerste ingeving was om de volgende dag naar de winkel te gaan. Ongeveer 20 km rijden. Mijn zoon wees mij op 123led en binnen no-time hadden we de dimmer gevonden. De prijs was ook aantrekkelijk. Kortom, besteld, de volgende dag in huis en de lamp functioneerde weer. 123led heeft mij veel tijd en geld bespaart. Een heel tevreden klant.

Prima deal.

Prima.

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Geweldige service zeer snel

Goedkoop en snelle service goede lampjes doe wat ze beloven

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK