Snel geregeld ziet er goed ui

Heel goed snel in huis

Zeer snel

Netjes

Vlotte levering.

De bestelde led tl buis werd vlot geleverd. Alleen jammer dat de buis in een belachelijk grote doos werd geleverd!

Snelle en accurate afhandeling

Prima.

Eerste keer dat ik hier iets bestelde, bij inkt al vaker. Zoals gewoonlijk goede en vlotte service, alles tip top in orde.

Goed en snel

Kon heel makkelijk een juiste keuze maken

Service en levering ! Top

We hadden probleem met onze lamp en werd zelfde dag nog opgelost van dag van levering. Dag erna alles geregeld…

Snel

Goede service en snel bezorgd.

De service en prijs/kwaliteitverhouding zijn prima!

De service en prijs/kwaliteitverhouding zijn prima!

Prima bedrijf volgende dag al bezorgd

Wij hebben led peertje,s gekocht en zijn deze nu aan het testen en als ze goed bevallen dan gaan we zeker een aantal van deze led peertje,s bestellen.

123, Altijd de moeite waard om te kijken.

Veel keus als je het vinden kan. snelle afhandeling en overwegend scherpen prijzen.

Snelle levering en uitstekende lampen.

De lampen in combinatie met de dimmer werken uitstekend.

Geen woorden voor

Nog niet gemonteerd

geweldig!

mijn ervaring was geweldig!

Ze hadden precies die ledlampen op vooraad, die ik nodig had. Snelle levering en een scherpe prijs, ben helemaal tevreden.

Keurig en snel geleverd.

Bestelling was snel binnen, prijzen zijn scherp, helemaal top.

Zeer goed, fijne site, helder advies

De prijzen zijn natuurlijk erg fijn, scheelt bijna de helft met in de winkel kopen. Maar ook fijn is de overzichtelijke site: je kan goed zoeken op vermogen, kleur, dimbaar enz. Ik heb 6 LED-lampen gekocht. Die bleken af en toe te knipperen: dat lag dan weer aan de dimmer die van de Praxis kwam en met het verkeerde systeem werkte. 123LED heeft dit allemaal telefonisch toegelicht en gelijk de juiste dimmer (die nog eens veel goedkoper was) opgestuurd. Dus perfecte service!

Dagje minder snel dan beloofd maar in goede orde ontvangen.

De lampen zouden een dag eerder worden bezorgd maar dat werd een dagje later. Lampen bevallen goed. Op de LED -buis staat heel duidelijk aangegeven hoe een TL-armatuur kan worden aangepast. Er zit ook een "starter" bij waarmee je -heb ik begrepen- kunt voorkomen dat de TL-armatuur moet worden aangepast. Dat heb ik niet geprobeerd maar gewoon de armatuur aangepast. Dat is ook heel eenvoudig en snel te doen.

Snelle levering. Product voldeed aan de omschrijving. Goed verpakt.

Op tijd geleverd. Product werkt prima. Dus tevreden klant.

Goede kwaliteit kaarsen , mooie kleur en snelle snelle service en goed verpakt

Prima artikelen; snel bezorgd

Zoals altijd; goed spul en snel bezorgd.

Goede levering

Goed te bestellen en goede aflevering

zeer goed

zeer snel geleverd

Prachtig mooie Lampen Content mee.

Vlotte levering van Prima Lampen helemaal naar het zin. Bedanktalvast.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK