Goede informatie nadat bleek dat de geleverde buitenverlichting condensatie had (7 lamoen)

Betrouwbaar

Duidelijke site en snelle levering

Fraaie buitenlampen

Fraaie buitenlampen, strak design, makkelijk te installeren en ze geven mooi warm licht. Zeer tevreden!

Mooie kaarsen tonen precies echt

Kaarsen zijn heel mooi. Lijken precies echt. Spijtig genoeg was er 1 kaars in de verpakking die gebroken was.

top ervaring

product de volgende dag al geleverd, 1 kaars deed het niet goed maar na een email de andere dag een nieuwe kaars en een flesje wijn ; in een woord; dit is klasse een dikke tien van ons.

Snelle verzending, fenomenale after sale service.

Voldoet aan verwachting

Goede service ook als het even fout gaat

Ik had een kleine LED TL besteld bij 123led.nl. Bij het bestellen stond dat de stroomkabel om de LED aan te sluiten apart besteld moest worden en dat heb ik toen gedaan voor een paar euro extra. Bij aankomst van mijn bestelling bleek echter dat ín de verpakking van de LED TL tóch een stroomkabel meegeleverd werd, dus had ik er ineens twee. Nadat ik 123led.nl hierover gemaild had, werd de overbodige stroomkabel gecrediteerd en mijn transportkosten ook, in de vorm van een krediet bij een volgende bestelling. Ik ben tevreden over de gang van zaken, de manier van afhandeling en de snelheid van de reactie op mijn mail. Mijn oma zei altijd: "Een fout is pas een fout als je niks doet om het goed te maken". 123led is niet alleen bezig met spullen verkopen, maar heeft ook oplossingen op voorraad :- ) Bedankt voor de service

Ledstrips/tllampen zijn goed , eenvoudige montage en geheel kompleet geleverd , had dus een extra aansluitsnoer erbij besteld zoals ze zelf zeggen , maar die bleek overbodig omdat bij elke lamp ook als een aansluitsnoer zat

Prima product en snelle levering .

Prima snoerdimmer en snel geleverd .

Topservice.

Makkelijk besteld voor goede prijs Snel geleverd en een top product

Goed product,snelle levering.

Een goed product voor een uitstekende prijs gecombineerd met een adequate levering.

Gewoon Prima

Snel en naar verwachting

Snelle en correcte levering. Webshop kan iets beter.

Heel veel keus. En dus af en toe lastig het juiste onderdeel te vinden. Zodra gelukt niet geheel duidelijk of je al iets in winkelwagen hebt. Kan aan de browser en platform liggen. Je komt er echter wel uit en het besteloverzicht is weer duidelijk.

Goed product voor scherpe prijs.

Goed product en snel geleverd.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Ontving de Philips Led spots de dag na bestelling. 123Led biedt een goede prijs voor de kwaliteitsproducten van Philips.

Hele goede materialen en vlotte toezending

Zie boven

Een goede serie.

Prima levering

Snel en correct

Doet wat het belooft

Prima transformator voor 12V DC LED-lampjes 3w.

Scherp geprijsd

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Zeer grote keuze voor de laagste prijs

Bij het veranderen van halogeen naar led verlichting gezocht in de omliggende bouwmarkten. Of het aantal vereiste watt was er niet aanwezig, of het totaal aantal benodigde lampjes was er niet. Bij 123led exact kunnen bestellen wat ik nodig had, in de gepaste hoeveelheden. Ook nog eens voor de laagste prijs!!!

Vlotte levering en goed materiaal

Vlotte levering. Goede spullen

Very speedy delivery. Heel verrast en tevreden met mijn bestelling en levering.

Had het product al bij iemand anders gezien, maar dit was een upgrade die nog mooier was.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK