snelle verzending en geweldig product

snelle verzending en geweldig product, precies zoals beschreven, ik ben zeer tevreden

Al maanden was ik met slechte verlichting aan mijn bureau om te werken, de spotjes waren stuk en ik deed het met sfeerverlichting. Dat was slecht tot ik een mailtje van jullie kreeg ivm cartridges. Daarin stond vermeld dat jullie ook led verlichting hadden. Ik ben onmiddelijk gaan kijken en heb eindelijk mijn led verlichting gekocht en super super tevreden over die aankoop. Het is een MUST om het te hebben EN goed voor de ogen om goede verlichting te hebben om aan je bureau te werken, in 1 woord : dankjewel.

Goed licht

Installatie eenvoudig. Echter zonder kabel en schakelaar. Moest ik nog apart erbij kopen. Wel iets om bij de productomschrijving te vermelden.

Het gaat

Geven voor MIJN doel iets te weinig licht. Zien er verder netjesuit

Goede service, snelle levering.

Op vrijdagavond ging onze Woox wifi ledlamp stuk. Na even te googelen kwam ik bij 123led.nl uit. Hier was dezelfde lamp voor een scherpe prijs verkrijgbaar. Deze besteld en zaterdagochtend werd de lamp keurig verpakt geleverd door de pakketbezorger.

Goed produkt en snel geleverd

Zeer overzichtelijke site, goede sortering. Prijs-kwaliteit is prima. Bestel volgende keer zeker bij 123led. Let wel op de bezorgkosten, dus beter iets meer nemen dan twee keer bestellen

Positief

Snelle levering ,alleen voor mij niet duidelijk hoe het werkte over het opladen ,voor de rest alles goed

Geweldig goed en snel

Super snel goede spullen geleverd

Mooie lampen en supersnelle levering

Duidelijke afbeeldingen en goede productomschrijving van de dimbare led spotjes 1800-2700K; heel blij ermee!

Bestelling netjes en binnen 24 uur in huis! Alleen zijn de te kiezen afhaalpunten niet actueel, ik had een afgemeld afhaalpunt...gelukkig toch op kunnen halen Verder alles top!

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

was voor mijn moeder

goede service

Snelle levering en goedkoop

2 slimme stekkers gekocht, beste prijs op internet en snel geleverd

Snel besteld en geleverd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Jammer

Erg jammer dat de eigenaar van 123.* niet als service bestellingen combineert. Als ik inkt bestel en een lamp of remote control is het een kleine moeite om dit met de dagelijkse eigen koeriersdienst van a naar b te brengen. Ik klaag niet want de dame die mijn bestelling opnam bespaarde mij eenmaal de bezorgkosten. Maar het zou ook op gebied van service en kosten voor de klant een hoop schelen want deze hoeft dan slechts 1 x thuis te blijven i.p.v 2 x voor de pakketdienst. Dus wat meer interne samenwerking en service zal 123 zeker niet schaden.

Goed en snel...

Goede keuze en snel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit

Niet alleen de merk ledlampen maar ook de eigen merk 123ledlampen zijn van goede kwaliteit. Tevens was de bestelling snel in huis. Het is genieten van de kleur en lichtsterkte in huis.

Prima en op tijd geleverd

Alles verliep vlekkeloos

Goede prijs, heel snel geleverd. Kwaliteit zoals verwacht.

Een aanrader

Prima overzichtelijke website, veelal aantrekkelijke prijzen, makkelijk te bestellen en snelle levering. Wat heeft een mens nog meer te wensen?

Snel, accuraat en redelijke prijs voor het product.

Ruim assortiment. Goed prijs. Prima service

Weet nog niet of hij het doet

Heb hem al ff binnen maar nog niet kunnen ophangen. De levering was snel (volgende dag al) vriendelijke bezorger du dikke duim

Prima en razendsnel

52 Koningsbeltweg