Goede service en snelle levering

Lampen snel ontvangen. Voldoen aan verwachting. Er miste wat aansluit stekkers maar deze zijn zonder moeite snel nageleverd.

De led tl geeft voldoende licht voor hetgeen het is aangeschaft

Voor zo'n klein dingetje geeft het toch aardig wat licht.

Na de eerste levering van 2 grote ledlampen bleek er 1 kapot. Gemaild en de volgende dag hadden we al een nieuwe in huis! Echt super!

Mooi volgens de afspraak.

Echt TOP!!!!

Ik had kleine kaarsjes besteld met een afstandsbediening. Helaas bij aankomst deden het er een paar niet, toch maar even gebeld met de klantenservice. Zeer netjes en correct geholpen en gelijk nieuwe gekregen 2 dagen later, met een sorry kaart en een klein flesje wijn :-) Ik had helaas de pech dat er een paar weer niet deden, toch maar een mailtje gestuurd, nette mail terug gekregen en was geen probleem allemaal, netjes weer nieuwe gekregen. Al met al, alle kaarsjes met afstandsbediening doen het nu, super blij ermee. Ik kan zeggen, veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aannemen dat als je een klacht hebt dat dit netjes en correct word behandeld, zowel over de mail als per telefoon. Ik ga zeker weten dit bedrijf aanbevelen bij mijn vrienden.

Simpel, compleet en goede klantservice

Het was maar een kleine bestelling. Na de levering bleek de order incompleet. Direct klantenservice gebeld. Zij wisten mij direct antwoord te geven dat de order in 2 delen kwam. De beide bezorgcodes had ik al ontvangen. ( niet goed gelezen) Niet de goedkoopste, maar wel goed, duidelijk en zeer laagdrempelig. Daar betaal ik graag iets extra's voor.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Gemakkelijk proces, snelle levering van de bestelling. Kwaliteit huismerk is prima, en de lampen zijn van goede kwaliteit.

veel licht

ik heb ze boven mijn werk bank hangen heb nu veel licht kan alles goed zien een nadeel ze brommen wel een beetje .

Goede kwaliteit en snel wel opdringerig met de review

Volgens mij hebben jullie een goede service en de bestelling is snel geleverd Met kadootjes zoals pennen en kladblokken alhoewel de pennen het snel niet meer doen is het wel leuk de lampen doen het beter dan de advertentie aangeeft maar het aansluitsnoer moet langer want is nog geen 50 CM en vond ik de verzoeken voor het beoordelen van de bestelling wel heel snel en veel terwijl de lampen nog niet hingen dus kwam wel opdringerig over verder mooie prijzen en kwalitatief goede ledtls

Snel en goed uitgeleverd

Al met al prima service

Duidelijk

Site overzichtelijk en een snelle levering

g e w e l d i g ! ! !

snel, goede adviezen en betrouwbaar

Prefecte levering

Snel geleverd, goed verpakt, en de lampen werken perfect.

Goed product, goede service en snelle levering!

De DC regelunit die met de afstandsbediening moest werken doet het uitstekend.

Alleen de aanbevolen voedingsunit was 220 Volt naar 12 Volt AC en kon dus nooit werken. De DC unit die wel beschikbaar was, was veel te groot.

Goede prijs kwaliteit

Goede verlichting in garage/schuur

Zowel bestelling- als issue-afhandeling perfect.

Bestelde werkte incorrect. Vervangend apparaat werd verstuurd alvorens defect apparaat was ontvangen.

Volgende bestelling weer bij 123led.nl

Eerste bestelling bij 123led.nl. Alles heel duidelijk omschreven en mooie prijzen per artikel. Volgende keer bestellen we weer bij 123led.nl.

Bestel een lamp nog goedkoper als elders en een dag later in huis. Top

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Vlotte levering

Besteld. Volgende dag geleverd. Goed verpakt

Makkelijk bestelproces, snelle levering

Duidelijke overzichtelijke website en goede kwaliteit

Prima, Wel vreemd dat ik zelf moet kiezen wie het pakket moet verzenden. Kosten waren gelijk aan elkaar. Bleek achteraf ook nog verkeerde keuze.

Gewoon helemaal prima

Het was geheel volgens verwachting, netjes optijd geleverd. Het was goed en netjes verpakt en alle lampen doen het prima Ik ga een volgende keer niet meer verder zoeken maar meteen hier bestellen

prima trafo

goede prijs/kwaliteit, snel geleverd!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire