slecht

Bestelling geplaatst en gekozen voor betalen achteraf. Omdat een bevestiging van verzending uitbleef via mail gevraagd wanneer geleverd werd, een telefonische reactie leerde mij dat het bestelde artikel is uitgesloten van betaling achteraf en dat het bedrag daar ook te hoog voor is. Ik vind dat dit bij de bestelling al duidelijk zou moeten worden en niet pas na wachten en navragen. Na enig speuren op de website blijkt inderdaad dat maar tot € 125,-- achteraf kan worden betaald. Dit was mijn eerste bestelling bij 123, ik heb deze maar gecanceld en het artikel elders (duurder) aangeschaft.

Overzichtelijke webshop met een enorme keuze aan lampen.

Goed geleverd

Tl led besteld snel geleverd en extra passsende starters erbij top

Goed product netjes en op tijd in huis dus wat wil je nog meer?

Perfect. Zeer goed geholpen door Niels van klantenservice.

Perfect. Zeer goed geholpen door Niels van klantenservice.

Prima product, snel geleverd.

Goede kwaliteit van het product, wat ik aangeschaft heb. En een brede keuze: mooi assortiment.

Snel geleverd en goed verpakt

TL buizen vervangen door LED in een bestaand armatuur. Op de site kon je van te voren precies zien wat je nodig hebt en dat de bedrading naar de ballast geknipt en doorverbonden moet worden.

Super snel geleverd

Was, snel geïnstalleerd met duidelijke beschrijving

super snel!

ongelovelijk snel bezorgd. goede prijs.

super

snelle levering. mooie lampen en de prijs is heel netjes.

Mislukt (in eerste instantie)

Smart switch/stekker nog niet aan de praat gekregen. Maar ook geen tijd meer gehad om er nog naar te kijken. Ondertussen ontzettend goed en met zeer veel geduld geholpen door Niels ter Veen van 123Led.nl! Eerst ben ik gebeld s'morgens om te vragen wat er aan de hand was en waarom het niet goed ging. Hierna heb ik nog verschillende keren mail contact gehad met Niels en uiteindelijk ook nog een vervangend exemplaar op gestuurd gekregen. wat een service!!! Uiteindelijk is het gelukt door de smart lampen in een losse fitting te draaien en ze zo in te stellen alvorens ze in hun definitieve armatuur te draaien. :-)) Nogmaals een dikke 10 voor 123led.nl ik kan ze van ganser harte aanbevelen en kom hier zeker nog vaker ook zelf weer terug.

Ruime keus, makkelijk bestellen en betalen, snelle levering en super afhandeling van een klacht

Ik had op zondag twee steek spots voor de tuin besteld. Deze werden maandag al geleverd. Er bleek van een spot de grondspies niet te werken. Dit gemaild, en meteen antwoord dat er een nieuwe onderweg was. Inderdaad, dinsdag werd deze afgeleverd en kon de defecte spies zonder kosten retour. Super!

Je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk op te doen

De 1e bestelling was zeer goed. Prima lampen en zeer snel geleverd. Toppie.

snelle levering, juiste afhandeling!

Fijne site om te zoeken. Bestellen gaat vlot en overzichtelijk. Levering snel en volgens afspraak. Goede prijs-kwaliteit-verhouding producten.

Goede ervaring gehqad met bestelling en levering

Top geleverd

Goed produkt, snelle levering

Waardevolle tips op website

Uitstekend !

Zeer duidelijke website en correcte snelle afhandeling van de geplaatste order.

Supersnel en prachtige jaloezieen

Makkelijk te bestellen, erg goed op de hoogte gehouden via de e-mail, was super snel binnen.en makkelijk te bevestigen ze hangen echt prachtig.

Tevrede

Een hue sensor gekocht, prijs was redelijk ( gezien-rijs op Amazon ). Was snel binnen en goed verpakt. Zou een volgende keer weer kopen bij 123Led

Duidelijk en snel verwerkt

Prima producten

Prima led batten, ze geven fantastisch licht, zowel de 90 cm als de 60 cm batten. Dat laatste half sterretje omdat de 60 cm batten nogal bromt, deze zal niet vaak worden gebruikt en zal waarschijnlijk niet storend zijn.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede omschrijving van de producten en een zeer snelle levering.

goede lampen

in goede toestand ontvangen en makkelijk plaatsen

Helemaal top

Super snel geleverd, Top materiaal als ik weer wat nodig heb qua verlichting weet ik waar ik moet zijn.

Snelle en correcte service

Bestelde materialen worden snel en correct geleverd. 1 was defect en werd zonder problemen uitgewisseld.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire