Helemaal top

Snelle levering super service AANRADER

Snelle levering van de complete bestelling

Alle artikelen waren op voorraad en snel geleverd.

Snel en goede nazorg

Al jaren huismerk cartridges van 123inkt. Als de printer daar soms moeilijk over doet (zelden), dan doet 123inkt daar nooit moeilijk over. Terug en vervangen, gratis. Uitstekend dus!

.Goed en Snel

Goed en snel geleverd. Prijs goed .

Schitterend licht!

Mooie lampen met fijn licht.

Mooie led armaturen op zonne energie

De sierlijke hanglampen op zonne energie werken uitstekend

Uitgebreid assortiment met de juiste prijs

Voor meerdere plekken in mijn bedrijfshal verlichting kunnen vinden tegen een scherpe prijs. Voor het eerste overgestapt naar led verlichting. Fijne hoge lichtopbrengst om de energienota te drukken.

Goede ervaring

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. kwaliteit van het product is goed.

Zeer goede service

Vlotte levering ,prijzen zijn ook goed

Omdat ik voor het eerst bestelde zou er contact worden opgenomen. Dit gebeurde en vervolgens zou de bestelling in orde gemaakt worden. Deze kwam vlot en in de doos zat nog een notitieblokje met een pen!

Heb er al diverse keren wat besteld en prima geleverd. Bij de laatste bestelling had ik een vraag over mijn ledstrip en werd keurig terug gebeld en dat is tegenwoordig al bijzonder. Dus een echte aanrader

Makkelijk keuze maken, snelle levering.

Zeer overzichtelijke website. Levertijd zoals beloofd.

De verzending en ontvangst is prima gelukt.

Positief

led spots

Snel geleverd zoals beloofd en prima kwaliteit

Korrekt uitgevoerde bestelling van mijn geplaatste order

Ook de review dat de order enige vertraging had opgelopen door logistieke strubbelingen zijn zeer te waarderen Wij hebben ook ervaring bij 123.nl met levering van Inktpatronen , De klant communicatie is op hoog niveau.

Ben direct gebeld

Na mijn vorige slechte beoordeling, werd ik binnen een uur gebeld. Mijn mail was niet aangekomen/verdwenen. Ik werd nu wel snel en deskundig geholpen. Of het het probleem oplost, moet ik nog even afwachten omdat een bepaald onderdeel niet op voorraad is. Maar ik verwacht dat het goed komt. Misschien gaat de waardering dan nog verder omhoog.

blij met de nieuwe lampjes

Goede communicatie, goede verpakking, goede producten, goede service.

Zoals het hoort

Bestellen, betalen, en leveren, alles conform afspraak,ben zo hoort het, zo blijft klant koning, top.

Prima levering, wel opdringerig

Prima levering, goede lampen. Alleen dat constant mailen om na een levering een recensie achter te laten hoeft van mij niet zo. Ontspan, het waren maar drie lampen.

Prima webwinkel

Vlot en heel goed geholpen hadden de zending heel gauw thuis

Functioneert, maar goedkope bouwkwaliteit

Doet waar voor het bedoeld is, echter voelt wel erg goedkoop aan. Goedkoop aanvoelend plastic. Regulier schakelmateriaal voelt degelijker aan.

Snelle levering Homey-Pro !

Zeer tevreden over de levering door 123led, ondanks kans op langere corona-levertijd, snel ontvangen! Ik ben overgestapt van HW naar Homey-Pro, en tot nu toe zeer tevreden! De Homey-Pro is bij mij inmiddels de spil in het web tussen KAKU, HUE-bridge en Google Nest Audio. Alle KAKU is gekoppeld aan de Homey waarmee ik automatisch bijvoorbeeld verschillende HUE lampen kan schakelen. Via spraakopdrachten kan ik Google Nest Audio opdracht laten geven aan de Homey, om bijvoorbeeld een paar HUE lampen te schakelen (dit kan Google ook rechtstreeks via HUE-bridge). Tevens kan ik door Homey een spraakbericht via Google Nest Audio laten geven, dit klinkt een stuk fraaier dan door Homey zelf. Het is vrij eenvoudig om flows (schakelacties) te maken waarbij je conditioneel kan schakelen zoals aan, uit, dimmen, spraakbericht of andere flows aanroepen. Er is ook een uitgebreide set van Apps die je kunt downloaden om ‘andere merk’ apparaten te koppelen aan de Homey, of extra functionaliteit krijgt. Er is een grote gebruikersgroep en op internet zijn heel veel voorbeelden van flows te vinden met leuke ideeën waarvoor je je Homey kunt gebruiken. Voor de doorsnee thuisgebruiker zoals ik, heb je meer dan voldoende functionaliteit. Op dit moment gebruik ik Apps voor KAKU, HUE, GoogleTTS, Countdown, Draadloze weersensoren en de Virtuele Apparaten. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, dan wil je meer…

Snel en goed geregeld!

Je zoekt een bepaald product en krijgt t dan ook nog snel bezorgd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire