Prima product en snelle levering

Had inbouw-led-dimmer nodig. Door goede ervaringen met collega- 123bedrijven, lag 123 voor de hand. Product werd snel geleverd en werkt prima.

Bijsluiter slecht

De ledverlichting op onze trap zijn echt mooi. Maar aan de beschrijving is veel mis. (Knippen bij het schaarteken, die vervolgens niet op de ledverlichting staat!) Gebeld naar jullie ....maar heeft weinig geholpen.

Snel geleverd, exact goed

Snel geleverd, exact goed Goede prijs, snel geleverd. Communicatie prima. De Philips Hue geïnstalleerd en doet het prima!

service exellent

correct, klantvriendelijk, snel en professionele service.

Geweldig!!

Prima winkel! Snelle levering en prima service. Eén lamp was defect en na één mailtje had ik de volgende dag al een nieuwe in de bus.

Uitzonderlijke service om verloren pakket alsnog te leveren

Ik had materiaal besteld en het pakket zou geleverd worden DPD. Bij de levering liep het verkeerd; DPD pakjesdienst had niet de moeite gedaan om in mijn straat te komen voor een aan huis levering. Naderhand bleek dat DPD rechtstreeks had geleverd in een DPD punt op 5KM van mijn huis zonder mij of 123LED ook maar in te lichten. Het pakket was volgens hun tracing site geleverd maar onvindbaar. Na contact met 123LED.NL heeft men onmiddellijk gratis een nieuw pakket opgestuurd met PostNL. Een nare ervaring met DPD die 123led klant gericht heeft opgelost.

Ongekende service!

De Fibaro single switch 2 die ik drie maanden eerder besteld had bij 123led.nl bleek niet goed te werken met mijn Samsung Smartthings V3 hub. Naar aanleiding van telefonisch contact met de klantenservice een e-mail hierover gestuurd en binnen enkele dagen een nieuw exemplaar ontvangen. Tevens retourlabel en instructies ontvangen voor het retourneren van het defecte exemplaar. Bij het vervangend exemplaar zat zelfs een excuus kaartje en een klein flesje wijn voor het ongemak. Geweldige service... niets aan veranderen.

Tot nu toe niet goed

Op dit moment wachten we reeds 7 dagen op onze bestelling. Ik begrijp dat het druk is bij verschillende bedrijven (zowel 123led als PostNL) maar 7 dagen wachten is echt teveel. Daarbij lijkt het erop alsof het pakket nog niet bij PostNL is aangeleverd, terwijl ik hier wel een email van heb gehad van 123led... Er word niet gereageerd op email en de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Ben bang dat dit de laatste keer is dat ik besteld heb bij deze firma.

Wat een super service van 123Led

Wat een super service bij 123led Ik had 20 led waxine lichtjes en een afstandsbediening besteld het kwam de volgende dag al binnen Maar helaas had PostNL volgens mij heel erg met de pakketjes gegooid want bij aankomst waren er 5 waxine lichtjes helemaal kapot Ik heb met 123led gebeld en foto’s naar hun gemaild Ik kreeg direct een mail terug dat ze 10 lichtjes kosteloos naar mij hadden verstuurd Wat een super service Daar kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen Een hele dikke 10 voor 123led Ik ga opzeker nog veel meer bestellen hier Dank je wel voor de hele goed service M V G. Corrie van der Zwan

Dit is een webshop die pas goede servicekosten geeft.

super klantvriendelijk

kerstverlichting gekocht super snel in huis, klein mankement aan de afstand bediening.. zeer snel gratis nieuw afstand bediening geleverd. daarbij zat een sorry kaartje en een leuk presentje. Dank je wel. ik ga hier zeker vaker bestellen,

Wat een service!

Al langer klant bij 123.led en nooit problemen gehad. Nu had ik ijspegelverlichting gekocht en die was binnen een week kapot. Gebeld met klantenservice, ik mocht paar foto's ervan opsturen en ik kreeg meteen een nieuw exemplaar toegestuurd. Zonder gedoe, zonder iets op te hoeven sturen. Dan vind ik echt dat je super klantvriendelijk handelt en kom ik de volgende keer absoluut weer bij jullie terug in de webwinkel. Dank jullie wel!

er werd precies gedaan wat je mag verwacht

Een simpele verlichting gekocht voor de kerstboom. Levering zo als beloofd: de volgende dag. Alles werkt. Als alles zo blijft ben ik dik tevreden !

super

Voor de feestdagen kerstverlichting gekocht na 5 dec op gehangen bleek 2 verschillende soorten verlichting in de zelfde doos te zitten. Heb contact opgenomen via de mail ..... Heel mijn verhaal op geschreven met foto's er bij na 3 mail wisselingen .... kreeg ik van 123led een voorstel voor 2 nieuwe streng + adapter en de fout kreeg ik vandaag een mail terug .... Meneer u mag deze behouden... wij gaan contact op nemen met de leverancier en zullen uw foto's hier voor gebruiken..... Kijk dat noem ik met recht een super en klant vriendelijk bedrijf die er voor de koper staat en niet in hun eigen belang denken. Jammer dat ik maar 5 sterren kan geven anderen het er veel meer geweest.

prima en correcte webwinkel

Ik heb onlangs buitenverlichting bij jullie gekocht, en ben er zeer tevreden over. Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit van lampjes en draad, en zeker niet te duur. Ik ga jullie zeker aanraden bij vrienden en nog bij jullie bestellen als ik iets nodig heb in de toekomst,

Prima ledlampjes die snel en goed verpakt werden verzonden. Na circa 5 maanden ging één lampje helaas kapot. Toen ik hierover een e-mail stuurde, kreeg ik ontzettend snel een uiterst vriendelijke reactie. Ik kreeg meteen een nieuw lampje en er werd zelfs een extra lampje bijgeleverd. Kortom: uitstekende klantenservice. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Heel blij op black Friday besteld volgende dag netjes in huis. Fijn achteraf betalen, geleverd wat beloofd(dimbare micro clusterverlichting) en veel goedkoper als elders. Stevig ingepakt & een fijne klantenservice op fb die snel reageren en goed advies geven

goed, snel en klantgericht

De bestelde artikelen zijn razendsnel verzonden, maar er was helaas een defect. per direct ( zelfs op zondag!) werd een nieuwe verzonden ( bezorgen op maandag), en de defecte kon gratis retour gezonden worden. Snel, simpel en alles in het belang van de klant!

Netjes verpakt en snelle verzending

tevreden bij eerste bestelling 123led.nl

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs.

Zeer voordelig en snel geleverd. Prijs laag elders aanmerkelijk hoger.

Snelle levering ook op rekening

perfect

zoals gebruikelijk een goed product voor een aantrekkelijke prijs snel in huis

Kapot product

Ik heb een kapot product ontvangen ze reageren laat en ik moet hem retour opsturen maar ze sturen geen informatie daar over. Voor de rest als ze eindelijk reageren zijn ze vriendelijk en de producten zijn aardig goedkoop.

Traptrede verlichting echt plug en play

Set trapverlichting gekocht inclusief sensoren en aluminium profielen. Set is zeer compleet, inclusief montagemateriaal en alles is van goede kwaliteit. De LEDstrips gemonteerd in aluminium montageprofiel en afdekstrip geeft een mooi (dimbaar) indirect licht. De bijgeleverde handleiding is redelijk, maar de hotelschakeling is in miniatuur geschreven, dat had beter gekund De bijgeleverde kabelbeugels zien er mooi uit maar zijn van zacht rubber en onbruikbaar. Een ruime kabelgoot (30x17 mm) is de oplossing om de (lange over bemeten) kabels netjes aan de achterkant van de trap weg te werken. Extra gereedschap: Boor 7 en 15 mm. Kit om (boor)gaten te dichten. Kruiskop (PZ)

Ben tevreden over bestelling en de service die ik ook telefonisch gehad heb zeer vriendelijk en behulpzaam

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire