de lampen zijn prima

de omschrijving op de website was precies zo als omschreven. en het pakketje was ook keurig verzorgd

Prima webshop

Mijn bestelling op tijd geleverd en prima product voor deze prijs

Goed en snel geleverd,

Na rond gekeken te hebben op de site heb ik 3 buitenlampen besteld. De lampen werden snel geleverd en zagen er heel goed uit. Daarom heb ik er nog 4 bijbesteld, deze waren niet voorradig, ik werd hier netjes over geïnformeerd via een mailtje. Binnen een week werden ze alsnog bezorgd.

Snel geleverd en dik tevreden

Wij raden 123led zeker aan, Wij hadden een defect product binnen gekregen en zonder moeite hebben zij kosteloos een nieuwe product toegezonden, In een woord super service Ga zo door 123led

Goed licht, gemakkelijk op te hangen

Even zoeken hoe alles in elkaar zit . dan monteren klaar schakelaar omdraaien licht!

De perfecte lampen voor onze vintage vitrine kast.

Waar andere lampen te fel, te groot en niet aan de wens voldeden, zijn deze Calex E14 filament ledlampen perfect geschikt voor onze vintage vitrine kast. Ze geven een mooi sfeervol licht. En door 123led.nl snel en goed verpakt verzonden.

Snelle levering & goeie klantenservice!

Ik heb nu een paar keer besteld bij 123led.nl. Bij één levering had ik in een smarthome stekker met een fabrieksfoutje. Na één e-mailtje ontving ik de volgende dag al gelijk een vervangend product (met een flesje wijn) en het verzoek de defecte binnen 14 dagen terug te sturen. Klantenservice is vriendelijk & snel.

Snelle bezorging, groot assortiment

Eerste bestelling, prima winkel.

Snelle en juiste levering.

Niets op aan te merken.

Snelle bezorging goed prijs!

Zondag besteld, maandag in huis. Goed verpakt , en de prijs per lamp stukken goedkoper dan in winkel . Zelfde merk. Top!

Een uitstekende webwinkel zeer snel in leveren.

Ik heb nog nimmer een zo snelle levering ontvangen. Mijn levering werkt ook prima zonder problemen.

Lichtsterkte ledstrip ongelijk

Beloofde omruiling van ledlijn verlichting laat op zich wachten na telefonische overleg met Niels .....

WAT JE NODIG HEBT HEBBEN ZE

teveel op op te noemen!

Goede webshop

Hier kom ik zeker terug! Snelle levering. Prima product.

Wat een bundel licht.

Wat een enorme bundel licht, ik gebruik de lampen als kluslampen, een compact model met vele mogelijkheden.

Snelle levering. Producten op website ook daadwerkelijk op voorraad

Mooie lampen. Goede prijs. Mooi licht.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

prima, zou er zo weer bestellen

Mooie lampen, snelle levering en goed verpakt

Goed spul en snel geleverd

Q

Mooi product! Ideaal voorop de boot.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Binnen de gewenste levertijd geleverd.

Binnen een dag in huis. Helemaal top!

Razendsnelle levering van bijzonder lampje

Lampje dat elders niet te krijgen was, op voorraad en snel geleverd.

Goed service en product

Snelle levering en kealitatief goed oroduct

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire