product goed verzending waardeloos

uiteindelijk heb ik pas na een aantal dagen mijn bestelling ontvangen dit doe ik nooit meer

Goede uitleg

Uitgebreide site met goede uitleg. Ook online vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Daarnaast gunstig geprijsd

betrouwbaar adres

goede voorlichting en snelle levering.

precies wat ik wilden

netjes verpakt snel bericht via mail op vragen

Prima geregeld snelle levering

Top levering komen afspraak na

doen wat ze zeggen

snel, betrouwbaar

Oud model en in een fysieke winkel goedkoper

Hue led strip besteld en bezorgd alleen zak ik dat het bij de bouwmarkt goedkoper was. Dit aangegeven maar kreeg als antwoord geld alleen bij web winkels wat natuurlijk raar is . Dus verwacht niet ergens anders goedkoper dan je geld terug. Ergste was dat ik er later achter kwam dat ze me ook nog eens een oud model verkocht hadden ook hierop een dom antwoord van de klantenservice Dus nooit meer 123 wat dan ook

Snel, fantastisch, goed product en niet duur

Verdient aanbeveling voor volgende bestellingen

Prima licht en goede prijs.

Al eerder led batten gekocht, en omdat ik zeer tevreden was ook nu weer gekozen voor deze lampen. Prima verlichting en adviseer 123led.nl voor uw verlichting.

goed assortiment, mooie lampen, voldoen volledig aan verwachting

2 highbay lampen gehaald voor in de schuur. top verlichting! enige nadeel, en daarom geen 5 sterren, was het feit dat de kleuren (groen, zwart en wit) van de aan te sluiten draden niet overeenkwamen met de kleuren/richtlijnen zoals wij die in Nederlanden kennen. Met de helpdesk ben ik er uit gekomen, maar een kleine beschrijving toevoegen bij deze lampen zou veel eenvoudiger zijn.

snelle service

Bestelling met kerstlampjes en toebehoren werd snel geleverd en werkt perfect. Kan het dan ook zeker aanbevelen.

Volgende keer gewoon weer

snel en goed

prima spul en snel afgeleverd.

Snelle en keurige levering

Alles snel en netjes geleverd. Zo kan het dus ook.

Alles goed!

Duidelijke webshop, goede prijs, snelle levering en goed product.

Keurig op tijd geleverd.

Mijn bestelling is keurig en netjes verpakt bij mij thuis bezorgd.

Sneller kan niet!

23:45 mijn bestelling geplaatst en om 09:30 stond PostNL voor de deur.. Complimenten! Goed assortiment. Ga zo door..

Altijd op voorraad, snel geleverd en advies over goedkopere alternatieven (eigen merk)

Probleemloos

Wat al zei.....probleemloos

Prima ervaring

Snelle levering, prima ervaring. In één woord: Top!

Geweldig!!

Spullen s’avonds besteld en de volgende morgen gekregen. Keurig verpakt en super mooie spullen,ben er heel blij mee.

Zeer tevreden en snelle levering

Superlamp

Breedstraler aangeschaft, perfect bij werken aan fiets.

Prima materiaal en snelle levering

Prima materiaal en super snelle levering.

Supper toffe webshop!

Zeer ruim assortiment, makkelijk bestelling te plaatsen, supersnelle levering, goed verpakt en ook nog wat extra presentjes er bij!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire