Erg snel, goede kwaliteit en veel keuze

Erg leuke lamp voor buiten besteld en een tijd schakelaar. Niet duur, goede kwaliteit en snel geleverd. Vind het erg fijn dat je alles kunt volgen. Via mail word je op de hoogte gehouden dus zeer goede communicatie. Ik ben zeer tevreden. Zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie.

Goede snelle levering en met net wat extra service,

3 Led lampen besteld om 23:00 's avonds, de dag erop al geleverd. Dat kun je wel snel noemen toch? Eén van de drie lampen bleek defect, na één mail aan de klantenservice direct een antwoord dat de lamp vervangen zal worden. Ik verwacht nu eigenlijk niks anders dan dat deze lamp er morgen ook is. Qua aanbod, prijzen en verzendkosten is er niks mis met 123led.nl

Klantvriendelijk en benaderbaar.

Met een technische vraag belde ik naar 123 Led. Er is uitgebreid gezocht naar een antwoord. Omdat het niet meteen duidelijk was wat er aan de hand kon zijn werd mijn bestelling voor 100% vergoed. Mét een klein flesje wijn erbij. Hoe leuk is dat! Daarbij de belofte als het weer voorkomt ze opnieuw met mij gaan uitzoeken wat er aan de hand kan zijn. Het kan namelijk ook aan mijn armatuur liggen. Fijn dat het zo'n benaderbaar bedrijf is dat moeite voor je wil doen.

Had per ongeluk zelf contact van ledstrip met kabel geknakt. Werkte niet meer. Kon na retouren defecte exemplaar gratis nieuwe krijgen. Super service

Miskoop

Valt erg tegen. Had er een andere voorstelling van. Gelet op de kosten is het eigenlijk een miskoop.

Top en mini wijntje ivm garantie

Voor onze keuken LEDlampen besteld. Voordat ik bestelde had ik nog aanvullende productinformatie nodig. Elke keer dat ik een bericht verstuurde werd deze snel beantwoord. Na plaatsing van ledlampen ging er eentje binnen paar dagen kapot. 123Led stuurde direct een nieuwe op + mini rode wijn.

Alles dik voor elkaar.

Wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Toppers

Was erg snel geleverd en precies zoals omschreven op de site

Snel en goed gelevert

Altijd korrect

goed ervaring snel, ontvangen wat ik besteld heb

Prima prijs voor goed product

Snel geleverd, goede prijs.

super

super snel verzonden,binnen één dag in huis. een mooie lamp voor weinig geld

vlot en betrouwbaar

snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Keurige en snelle levering!

Keurig verpakt en snel geleverd! Product precies zoals beschreven! Netjes.

Geweldig helder licht

1 nadeel is dat het elektrisch draad maar aan 1 kant zit. In de praktijk zou je nl de aansluiting beter aan de andere kant moeten hebben. Dat vind ik een groot nadeel.

Snelle levering. Goed verpakt. Op de site is soms wel moeilijk te bepalen of je de juiste lamp hebt omdat er zoveel keuze is (wellicht iets meer uitleg erbij).

prima service, goede produkten

makkelijk te vinden online en eenvoudige bestelprocedure Een artikel was niet goed en zijn ook prima in de afwerking en retournering

Top ervaring

Mijn eerste aankoop bij 123led, en Super tevreden met mijn aankoop !!

Prima snel geleverde led trapverlichting

Keurig en snel geleverde trapverlichting die uitstekend werkt. Zeker met de bewegingsmelders een prima combinatie voor een veilig beloopbare trap. Zeer de kosten waard. De beschrijving is een beetje summier en zou wat duidelijker en uitgebreider kunnen.

Helemaal goed

Snel en correct geleverd. Pak kaarten erbij is altijd meer dan welkom!

Product zoals we wilden

een super service snel geleverd en dat net voor kerst Top

problemen worden probleemloos opgelost bedankt hier voor

Twinkly led 225

Je recommande ce site, j'ai commandé hier et mon colis a été expédier en moins de 24h ! Site totalement fiable et qualité au top ! Un grand merci a vous !

Goede ervaring

Snelle service voor de eerste keer bij 123 besteld goed verpakt voor de verzending en nog gratis een spel kaarten en pennen cadeau . Zeker een aanrader om wat te bestellen Bedankt 123

uitstekende webwinkel

retour voortreffelijk geregeld

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire