snel besteld en supersnel geleverd

Prima ervaring; zoals boven vermeld: snel besteld en supersnel geleverd

SUPERRRRRRRRR

Wat een TOP Bedrijf ,Goedkoop en Super Snelle Service en Snelle Levering,Ga zo door TOPPIE

prima levering en service!

Nadat ik mijn trap ledverlichting had besteld en de volgende dag al binnen had kwam ik erachter dat de dimmer niet was meegeleverd. gemaild en direct actie van de 123Led medewerker en een dag later was het probleem opgelost een prima service. De trapverlichting is inmiddels met de bijgeleverde duidelijke instructie geïnstalleerd en werk prima.

Goed geholpen

Goed afvies

Mijn bestelling werd snel en keurig verpakt afgeleverd.

Dat wat ik heb besteld is op tijd bezorgd, alles was heel en aanwezig.

Levering op het beloofde moment. Ze zijn niet per sé de goedkoopste, maar duur zijn ze ook niet en het aanbod is sterk met goede selectie opties op de website.

Snelle levering, product is ok

Bestellen gaat snel, bezorgen ook. Zoals altijd bij deze keten. De lampjes die ik heb besteld zijn voldoende. De kabeltjes voelen wat teer.

Redelijk aanbod, lamp mag van betere kwaliteit zijn

Keuze viel uit op een vierspots lamp. Aansluiten is te doen het is wel proppen met de draden die om de bevestiging moeten voor een plafond doos.

De eerste zending kwam gebroken aan. Een dag later werd een nieuwe zending bezorgd. Zonder aanbetaling. De nota van de tweede zending werd na retournering van de eerste bestelling direct gecrediteerd. Service in het geval er iets misgaat. Dat bewijst de kwaliteit van 123led.

Snelle levering, goede prijs en goed product.

Mijn LED panelen waren de volgende dag binnen. Helaas zat in een van de panelen een beschadiging welke ik gemeld heb. Ik had snel een reactie, een vervangende LED paneel of een coulance regeling. Aangezien het bij mij om de schuur ging hebben we een korting voor een volgende bestelling afgesproken. Fijn en snel afgehandeld.

Bestelling naar voor tevredenheid uitgevoerd.

123led.nl een webwinkel met een uitgebreid assortiment leed lampen, welke op keurige wijze verpakt op tijd bij je worden afgeleverd.

Prima ervaring!

De lampen die ik besteld had werden snel bezorgd. Prima in orde, geen beschadigingen. Voor zover ik kon vinden waren de lampen goedkoper dan bij andere webwinkels. Zou er zeker nog een keer bestellen!

Top lampen

Snelle levering, goed verpakt (jammer dat er 1 kapot viel bij het uitpakken)

Snel en netjes geleverd.

Product viel tegen en prijs kwaliteit komt niet overeen

Eerste bestelling, product viel tegen maar bestelling en levering ging snel.

correct en snelle levering.

correct en snelle levering ! prima zaak !

Duidelijke website en snelle veezending

In LED muurdimmer gekocht. Op de website goed gedocumenteerd welke ik moest hebben. Snel geleverd tegen een nette prijs. Kortom een aanrader!

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Snel en goed geleverd

Top producten

Top producten

Geweldig goede service

Goede keuze en prijs / kwaliteitsverhouding. Alles voor LED verlichting op 1 website, met belangrijke uitleg over bijvoorbeeld dimmerkeuze en lichtkleur. 123LED helpt je daarbij ook nog eens om de meest economische keuzes te maken

Altijd 123 de beste

Heel Goed Serviec

Snel, goed, duidelijke site

Snelle levering, goede prijs, duidelijke technische info

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire