Gekregen wat er is besteld en snel!

Gebruiksvriendelijke website en overzichtelijk. Producten snel geleverd gekregen!

Goed product en correcte levering

Aflevering product op afgesproken tijd Product voldoet aan de eisen die je er van kan verwachten zoals beschreven in documentatie

Mijn fibaro brandmelders de volgende dag geleverd!

behulpzaam bij probleem mee gedacht voor oplossing probleem duidelijke stem

Prettig en snel

Website was duidelijk, bestelling eenvoudig en bezorging sneller dan de opgegeven indicatie-tijd. De pulsdimmer is degelijk en werkt prima. Ik ben zeer tevreden.

Top product en snelle levering

Verlengsnoer met dimmer. Ideaal product en nog niet eerder gezien.

Service en kwaliteit

Geweldige LED TL aangeschaft. Voor een knipperende LED TL is vervanging opgestuurd en na enkele dagen is er nog contact opgenomen of het allemaal goed was gegaan. Ne tals bij 123inkt hele goede producten en service.

Uitstekende service tegen een scherpe prijs

Duidelijke website, groot assortiment, scherp geprijs en snelle levering. Erg tevreden

Snelle en nette levering

De lamp was zo besteld en snel in huis. De lamp voldoet goed, blij mee!

Vriendelijk, denken mee

Klein probleempje, snel en netjes afgehandeld door vriendelijk personeel

Goed product en snel geleverd.

Zoals omschreven : kwalitatief goed product voor de laagste prijs.

Super snelle levering, netjes verpakt en led strips van goede kwaliteit. Aanrader!

Zeer tevreden met mijn gekocht ledstrips. Snelle levering en strips van goede kwaliteit. Aanrader!

Site kan beter, service maakt veel goed.

Levering vlot en netjes, maar het product bleek niet conform de gegevens op de site. Via contactformulier bezwaar gemaakt, waarna in goed overleg een bevredigende oplossing tot stand kwam.

Overzichtelijke shop. Snel geleverd.

Ruim assortiment. Vond snel wat ik elders nog niet had gevonden.

Vlotte levering ,alles voldeed!

Prima afwikkeling en vlotte levering.

Snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Zeer tevreden over 123led.nl

Ik ben zeer tevreden over 123led.nl. Op de, zeer duidelijke, site is meer dan voldoende aanbod en de keuze is reuze. Bestelprocedure is duidelijk en makkelijk. Ik ben blij met het geleverde artikel.

Beschrijving van de lampen was zeer duidelijk op de website, ik heb precies gekregen wat ik zocht. Levering was snel.

N.v.t.

Ik had de lampjes besteld ter vervanging van de huidige spotlampjes, die 35 Watt als vermogen hebben. Ze voldeden in zoverre dat ik ze met de aanwezige dimmers kon bedienen. Ze kunnen echter naar onze zin te weinig dimmen. Ik kan de lampjes dus niet verder gebruiken. ik ga wel proberen of ik vervangende lampjes van 20 Watt kan kopen.

Prima levering!

Duidelijke productomschrijving, ontvangen wat ik besteld heb, netjes verpakt en op tijd. 123led levert wat het leveren moet.

Eerste maal dat ik bij 123 led bestel. De ledlampen zijn goed en vlug geleverd voor een goede prijs. Top.

Snel goedkoop en goed

Je hoeft niet lang te zoeken, duidelijke website, goeie producten voor waanzinnige prijzen. Blijvertje

GOED!!

Al meerdere malen artikelen besteld bij 123. Altijd goed en snel in huis.

heel vlotte bestelling

De bestelling was in een oogwenk geregeld.

Super service van begin tot eind

Vanaf makkelijk bestellen in veel keuze en artikel op tijd bezorgd tot en met een schappelijke prijs.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire