Snel bezorgt en goed kwalitiet

Super webwinkel

aanmelden goed bestelling gemakkelijk! na controle perfect! aflevering goed verzorgd kortom eigenlijk een webwinkel zoals het hoort

Goed en snel

Ik had een stopcontact nodig met usb aansluiting. Is snel gevonden. Bij 123led en nog sneller geleverd. Goede beschrijving erbij. Goede kwaliteit, ik ben er blij mee.

Snelle verzending

Gemakkelijk te monteren, en het werkt prima voor onder de keukenkastjes.

Snel netjes kwaliteit

Zeer snel bezorgd. Goed verpakt.

Goede kwaliteit met vriendelijk prijs

Perfecte service

Goed verpakt en snel ontvangen

Zoals geschreven werden de led lampen goed verpakt verzonden. In no time binnen. En dat tegen een heel schappelijke prijs. Per saldo zeer tevreden.

Grote keuze, betalen en product snel op de stoep

Geen slagzin maar een feit, 123led lampen voor kwaliteit

Lampen afgelopen week geinstalleerd, ze werken als een zonnetje !

Heb Kerst verlichting besteld voor de tuin , in de Zomer was makkelijk te vinden via 123LED en zijn ( nu nog van goed kwaliteit) ebn even wachten hoe lang ze mee gaan.

Snel en alles klopt

Snel en alles klopt. Verzending, verpakking, montageinsructies en natuurlijk de ledplaat ; alles perfect in orde

Complimenten voor 123Led.nl

Het product 's-avonds besteld en de volgende dag geleverd. Kan niet beter! Daarom kijk ik eerst altijd op 123Led.nl of ze het product hebben dat ik zoek.

Gewoon goed,Waarom dan naar een ander!

123led.nl Supersnelle levering, Makkelijke Website, Betaalbaar, leuke gadgets bij uw bestelling. 123Led.nl Gewoon goed bestel hier gerust uw producten. Dan weet u zeker dat u kwaliteit in huis heeft. Mvg Mark.

Mooie lamp en snelle levering.

De lamp doet aan de verwachting. Hij geeft genoeg sfeer verlichting. Het is een mooie lamp en de levering was ook super snel.

nieuwe snoerdimmer werkt

Ontzettend goede service bij het vinden van de goede snoerdimmer. Al veel bij webwinkels gekocht maar nog nooit zo,n service gehad. Prima.

Goede en snelle levering

Grote keuze in lampen en een perfecte alternatieve voorstel

Prima dimmer met extra functionaliteit; wordt wel wat warm

Deze dimmer gekocht ter vervanging van een overleden halogeendimmer. Makkelijk installeren, zowel de bedrade aansluiting (gewoon 1:1 overzetten met twee draden) als de koppeling aan de hue app. Het maakt niet uit of je led of halogeen gebruikt. In mijn geval 5 stukst 12v halogeen met een bloktrafo die nog vervangen gaan worden voor led maar haast heb ik zo niet. Perfect dimbaar van 0 (uit) tot maximaal zowel via de handbediende knop als in de app. Het bestaande Gira armatuur was gewoon over te zetten dus na vervanging zie je er niets meer van. Mijn enige opmerking is dat ik de dimmer zelf wel wat warm vind worden dus dat houd ik toch wel even in de gaten. Afhandeling via 123led ging perfect. Snel geleverd tegen een prima prijs. Dikke kans dat de rest van de dimmers ook binnenkort vervangen gaan worden.

Makkelijk besteld en snel binnen!

Op zoek naar een aantal handige LED lampen met nacht sensor kwamen wij op deze website. Duidelijke omschrijving, vlot besteld, snel ontvangen, meteen geïnstalleerd en draaien maar. Top!

Super Service

Goede producten leuk geprijsd en een boven gemiddelde service

Netjes en snel geleverd!

Zeer positief, aanbevelenswaardig

Snelle levering en goed verpakt, met een leuk bruikbaar presentje erbij.

Economisch en Gemakkelijk

Mooie en gemakkelijke manier om bij te dragen aan de energie transitie

We hadden buiten lampjes besteld maar daar was het glasplaatje van kapot. En toen bleek dat alles van de voorraad ook kapot was. We hebben ze niet terug hoeven te sturen. En het mail verkeer was ook perfect. Dus de service is top!!!!!!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire