Snel, eenvoudig en goed geprijsd.

Zee compleet assortiment, makkelijk navigeerbaar, snelle levering. Kortom, zeer tevreden.

mooie aanwinst voor mijn woonkamer

even uitzoeken hoe de Bluetooth lampen werken en later een hue bridge erbij gekocht voor te koppelen aan mijn Philips amblilight tv super mooi dankjewel

Twee LED TL balken besteld, deze zijn makkelijk te plaatsen en de sensoren zijn fijn in te stellen naar eigen wens.

Kapotte dimmet wordt gelijk vervangen

Vindt wel dat het weggooien van de kapotte dimmer niet een duurzame handeling is. Internet winkels hebben niet een duurzame image op deze manier. Ergste voorbeeld is Amazon waar veel producten gewoon doorgedraaid worden!!!

alles prima geleverd

snelle en verzorgde levering

snelle en correcte levering

eerste maal besteld bij 123led, zending kwam conform afspraak, juiste lampen. prijs niet echt goedkoop, hopen dat de lichtbronnen een lange levensduur hebben.

Top ervaring

Aantal weken geleden de Homey Pro besteld bij 123led.nl. Deze werd daar aangeboden voor de scherpste prijs en zou voor een bepaalde tijd direct verzonden worden. Dat was ook gebeurd en had de Homey de volgende dag al in huis. Super tevreden met de service van 123led.nl!

Verrast en amazed

Ik zocht leuke lampjes voor op het balkon. Na een heleboel saaie en te korte lichtsnoeren kwam ik deze tegen en toen ik ze aan m'n man liet zien zei hij: Those are so you. Ik bestelde ze meteen, geloof de volgende dag en was zo blij verrast met de kwaliteit. Ze zien er super gezellig uit en geven een mooi schaduw patroon op oppervlakten. Wij zijn meer dan tevreden.

Mooi verlichting.

Drie grote led lichtbakken compleet gekocht. Inmiddels branden ze en zien prachtig uit. De bestelling verliep zoals beloofd. Helaas had de pakketdienst een van twee pakketten t zoek gemaakt. Na contact met de dame van de winkel direct de volgend dag nog een keer toegestuurd gekregen. Kortom goede spullen voor een mooie prijs en alles perfect opgelost en verlopen.

Trap led-verlichting met sensoren en dimmer

Super eenvoudig te installeren ,

Prijs levering super

Snel geleverd en de lampen waren goed verpakt

Snel geleverd en de lampen waren goed verpakt. Voldeed aan mijn verwachtingen.

Precies wat ik wilde hadden ze. Nergens anders te krijgen

Precies wat ik wilde hadden ze. Nergens anders te krijgen

Snelle levering en behulpzame klantenservice

Leddimmer gekocht, welke helaas niet goed werkte met een ledlamp. Aangezien de ledlamp toch te weinig licht gaf in overleg met de klantenservice een sterkere ledlamp toegezonden gekregen zonder verzendkosten met betaling achteraf. De nieuwe combinatie werkte perfect.

Exact ontvangen naar mijn verwachting

Snelheid, goede spullen.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.8

Produkten goed en behulpzame medewerkers.

Snelle en goede service

Heel vervelend van de verzendkosten...

Prima winkel, ik heb alleen moeite met de verzendkosten van de verschillende winkels binnen het zelfde merk... Led lamp nodig, 4,95 verzenden Inkt nodig bij 123inkt, 4,95 verzenden 3d printer nodig bij 123-3d 4,95 verzenden Snap niet dat daar geen oplossing voor te bedenken is. Daarom kijk ik eerst bij Bol of Amazon

Erg goede lampen tegen een scherpe prijs.

Lampen die bijna daglicht geven. Erg eenvoudig te monteren en een stuk energie-zuiniger dan de oude tl-armaturen. Ook veel lichter in gewicht.

Snel, netjes en heel goed product

Besteld, gelijk volgende dag binnen. Volgens reviews goed product, en onweer overleefd.

zeer snelle levering

we hebben een fantastisch apparaat in huis gehaald , de wereld in een kastje

Uitstekende webwinkel met goede service.

Mijn bestelling werd keurig de volgende dag geleverd. Het was keurig verpakt. Het apparaat doet prima zijn werk.

mooie solar

mooie solar lampen, branden lang en met mooi licht

Goed product en snelle levering op afspraak.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire