Goed materiaal , snel geleverd , tegen een schappelijke prijs.

Voldoet aan de verwachtingen

Gemakkelijk en snel geleverd, ruime keus en de juiste bijpassende informatie om een juiste keuze te maken. Ben er blij mee.

Na de snelle levering van de LED-lamp bleek deze toch niet te werken zoals ik hoopte. Ik heb hem wel gehouden omdat ik hem op een andere plaats wel kon gebruiken.

123 GewoonGoed.nl

Lekker snel en goed verpakt en compleet geleverd, zoals ik van 123.... gewend ben.

Kwaliteit ten top.

Zoals de titel al zegt. Kwaliteit en prijs verhouding is top!

Een zeer nette en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Snelle levering en precies zoals het product op de site staat .

Kwalitatieve producten!

Ik ervaar de lichtbronnen die ik besteld heb, als van goede kwaliteit. Ze zijn erg zuinig en zien er ook nog eens mooi uit, en dat voor een koopje. Bovendien waren ze ook snel geleverd. Ben erg tevreden!

Groot aanbod, goede service helemaal top! Bestellen maar!!!!

Ik zocht buitenverlichting op deze site had ik heel veel keuze. Daarnaast vind ik de prijzen heel scherp. De site is eenvoudig in gebruik dus de bestelling was zo geplaatst. De volgende werkdag werd het al geleverd. Fantastisch ik zou hier zo weer bestellen.

heel prettig

Altijd zeer netjes en correct en een hele snelle levering

123led,nl levert snel en je betaald niet teveel .

123led.nl leverde vlot het pakket op de volgende dag en je betaalt niet te veel voor de goede artikelen die zij verkopen . Ben zeer tevreden over 123led.nl en zal iedereen 123led.nl aanbevelen .

Prima webwinkel!

Snelle levering en product zoals gehoopt

Snelle en goede afhandeling.

Lamp snel geleverd, prima product

Snelle levering, letterlijk!

Product zoals verwacht.

Prima levering mooi op tijd

Bestel er wel vaker nooit problemen gehad

Een goede service en goed behandeld

10 plus

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Prima ver pakt super snel geleverd. Verdienen een dikke 12 plus

Goed product. Precies wat we bwdoelden.

Mooi veel licht.

Toppie

Top winkel

Goed op de post gedaan 123 led. Matriaal is heel goed. Je kunt gerust op deze sitte kopen eenn10

Snelle en goede levering!

En.... zijn heel tevreden over onze aankoop!

Inbouw dimmer besteld. Deze is op de afgesproken dag bezorgd. De dimmer was netjes verpakt en werkt goed.

Vertrouwd adres

Zoeken was niet nodig want we hadden al eerder iets bij 123led.nl besteld. Opnieuw correcte levering!

Goed geregeld, alles klopte

Trap verlichting besteld compleet set. Je moet wel enige technische om het te installeren. Tekeningen zijn niet altijd even duidelijk. Maar als het geïnstalleerd is dan is het fantastisch.

Duidelijke beschrijving Snelle levering

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire