Na een moeizame installatie werken de lampen goed en geven sfeerlicht.

De aansluiting op de Woox-app ging niet eenvoudig, maar lukte uiteindelijk wel. Sindsdien werken ze goed en geven mooi sfeerlicht op ons terras.

Very good. Great service and quick delivery

Best by far. Cheapest goods and quick delivery. Highly recommended

Snelle levering. Volgende dag

Perfecte prijs super goede service

Onze aankoop was zeer scherp geprijsd. Contact gehad over levering op bepaalde tijd…perfect geregeld.

Supersnel en zeer scherpe prijs

Zeer snelle levering en tegen een hele scherpe prijs.

Geen problemen

De eerste order bij deze shop, maar niet de laatste

uitstekend

prima service

top geregeld

mooie duidelijke site, snelle levering in deugdelijke verpakking.

snelle levering goed geprijsd

betrouwbaaradres met prima spullen

geweldige service

ik had lampen besteld, keurig op tijd verzonden, maar afgeleverd op het verkeerde adres. Dank zij de service van 123led is de bestelling toch snel bezorgd. de bestelde lampen zijn prima van kwaliteit en we genieten er elke avond van.

Duidelijk en overzichtelijk en corecte afhandeling

Snelle levering voor een goede prijs

De dubbele dimmer en LED-lampen die ik bij 123led.nl heb gekocht waren hier het best geprijsd, en werden snel geleverd.

Supersnel

De levering was bovenverwacht snel. Zondag besteld en maandag in huis

levering binnen een dag, top product!

Ik was op zoek naar de Philips Hue Signe vloerlamp, maar bij veel shops was deze in de alu-kleur niet beschikbaar. Bij 123led.nl was deze er IN de juiste kleur en MET een goede prijs. Na bestelling de lamp in 1 dag ontvangen, netjes goed verpakt en zoals verwachting. Installatie/ koppeling aan onze Hue Bridge ging eenvoudig. De lamp geeft een geweldig effect en ik zou nu al niet meer zonder kunnen. Design & domotica ineen, top!

Bestelling gedaan bij 123led. Deze was snel geleverd, helaas waren de innr led buitenlampen niet hetgene wat ik zocht. Deze konden dus retour. Na terugzending werd al snel het geld weer terug gestort.

Zeer tevreden over de goede en snelle levering

Ik ga zeker nog eens op de site kopen

Snel en betrouwbaar

De 123 shops leveren goede kwaliteit en zijn klantvriendelijk. Mijn aankoop bij 123led werd snel geleverd.

Goed materiaal,snel geleverd.

Alles goed

Snelle levering, gekregen wat werd verwacht!

Heldere omschrijving van het artikel, goede prijs en snelle levering

Heldere webshop met goede omschrijving van artikelen. Goede prijs en snelle levering. Nette informatie over leveringsproces en artikelen netjes verpakt geleverd gekregen. Al met al TOP dus.

Bestel om 23:00, volgende ochtend om 11:45 al binnen.

Al vaker niet teleurgesteld

Led voor caravan super

123led zegt wat het doet en doet wat het zegt

Prima,goede kwaliteit van het produkt

geweldig

zeer snelle levering

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire