Gewoon goed!!

Goed geregeld, netje verzorgt. Klasse

Zoals we gewend zijn van 123.....

Net zoals de andere 123xxx.nl websites ook bij 123led.nl een overzichtelijke website, dus makkelijk je keuze maken en bestellen. Doe dat een beetje op tijd dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis.

Nette behandeling mooi op tijd super service

Zie boven

Zoals verwacht

Topservice!

Super geholpen nadat 1 lamp het niet deed. Nieuwe opgestuurd gekregen inclusief een flesje wijn en een kaartje met sorry. Topservice!

Alles perfect

Beantwoordt aan de verwachtingen!

De ledlampjes werken naar behoren. De afstandsbediening gebruik ik niet: heb ik niet nodig.

Prima ervaring.

Goede website met veel artikelen tegen een redelijke prijs. Prima afhandeling van de bestelling en betaalmogelijkheden en correct verzonden.

Super artikel.

Heel tevreden, snelle levering en keurig verpakt.

prompte levering van de bestelde waren

Vier stuks LED-balken besteld en prompt geleverd gekregen. Doodsimpel instructievoorschrift en makkelijk te plaatsen.

Perfect product

Goed product en een snelle levering

Goeie website, makkelijk bestellen en snelle levering.

Snelle levering, prima producten

Levering erg snel. Goede service Goede producten

Geleverd en netjes verpakt, snel en goed

KWALITEIT - PRIJS - LEVERING

De bestelde dimmer is direct en op tijd geleverd. Prijs was prima. Verpakking was prima. Bezorging was prima. Geen enkele negatieve opmerking

snelle correcte levering

Had eerst mijn twijfels omtrent deze verlichtingsunits, 4 stuks, up and down verlichting gezien de lage prijs maar ben zeer verrast . Het is een deugdelijk produkt wat elders vele male duurder kost. Dus 123, top.!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Heb al iets gezien voor latere datum.

Goede service en snel in huis

Goede service, pakket snel in huis. Smart lampen werken perfect

Snel geleverd, bedankt

Snel geleverd, bedankt

De beste webshop voor alle verlichtingszaken

Ik kan gemakkelijk alles vinden wat ik zocht, ik vond het wel jammer dat ik in mijn winkelmandje geen plaatjes had van de bestelde artikelen. Het betaal proces verliep heel soepel, ik kom zeker terug bij deze webshop

correcte levering

Goed, snel en vriendelijk

Wat ik bestellen wilde kon ik gemakkelijk vinden. Het bestellen was een eitje en we zitten er weer bij met goede verlichting en batterijen

Ik had een paar led lampen besteld, deze werden op het aangegeven tijdstip geleverd. De lampen hadden echter een Ier hoger wattage dan ik besteld had. Bij navraag bleek dat de fabrikant de lamp met lager wattage niet meer leverde. Er werft mij direct een alternatief aangeboden. Als ik akkoord geen zouden ze het alternatief opsturen en anders kreeg ik mijn geld terug. Ik heb voor het alternatief gekozen. Ook weer keurig op tijd geleverd, maar tot mijn verbazing zat er ook nog een flesje wijn bij de doos in! Dat noem ik nog eens service.

Netjes, snel en correct

Hele goede hulp bij het vinden van de juiste driver. Ik kon er twee bestellen en die ik niet nodig had gratis terug sturen en zelfs achteraf betalen. Super nette service!!

Goede service en snelle verzending

Prima kwaliteit

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire