Snelle levering, prima product en makkelijke website. Beslist een aanrader

Snelle levering en betrouwbaar.

Wat ik besteld had werd de volgende dag al afgeleverd. Wat op de website wordt aangegeven wordt ook waar gemaakt.

Goed verpakt en snelle levering voor een mooie prijs.

Prima, prompt en snelle levering

Prima, prompt en snelle levering En goede prijzen.

Vlotte levering

Vlotte levering

Duidelijke site

Prima kwaliteit en super snelle levering.

Bestellen, versturen, ontvangen.

Afwikkeling bestelling op tempo.

Omslachtige ervaring

Levering was snel en conform afspraak. Echter het proces van retournering is omslachtig en ouderwets. Er wordt van de klant verwacht een aanvraag te doen voor een retour formulier (PDF formulier). De klant moet beschikken over een PDF editor, ofwel het geheel printen (niet meer van deze tijd). Dit formulier moet door de klant ingevuld worden (inclusief alle gegevens die de webshop reeds bezit). En vervolgens moeten deze gegevens bijgevoegd worden in de retour doos. Alles bij elkaar was de gehele klantervaring van bestelling tot retourneren te langdradig. De klant moet te vaak dezelfde gegevens delen. Ook moet betaald worden voor de retourneren (dit was van tevoren bekend). Waardoor de klantervaring onvoldoende is.

Snelle levering. Ene dag besteld andere dag in huis. Netsjes en zorgvuldig verpakt. De inhoud kon niet verschoven worden.

Snelle levering, vriendelijk klantenservice

Al vaker besteld bij 123led, altijd op tijd geleverd en de producten voldoen aan de verwachting. Bij de laatste bestelling een kapot product ontvangen, er wordt meteen een nieuwe opgestuurd en de oude kan kosteloos retour gestuurd worden. Goede service!

goed en betrouwbaar

Ik heb nadat ik alles ontvangen heb gekozen voor toch een groter led paneel. 123LED heeft geregeld dat ik de kleinere retour kon sturen. Hiervoor moet je helaas wel een compleet formulier invullen maar verder goede service en goede klantenservice

Snelle aflevering. Zelfs in deze tijd!

Bestelling is de volgende dag netjes afgeleverd en voldoet aan de verwachtingen. Bedankt voor de goede service.

Een enorm zuinig

We hadden altijd een halogeen staaflamp van 330 watt, die aan de felle kant was. We zagen hier bij 123 led de Philps led van 14 watt met mooi zacht licht. En het stroomverbruik gaat echt naar beneden. Een echte aanrader.

Alles naar tevredenheid gelopen

Een zeer goede service, ik ben er blij mee.

Correct, vriendelijk, op tijd

Voor herhaling vatbaar

Op tijd geleverd. Product voldoet aan de verwachting.

Weer een tevreden klant

Goedkoop en snel dat wil ik wel. 123 led heeft het weer gered.

Snelle levering, goede nazorg!

Ik bleek voor het verkeerde systeem gekozen te hebben: dimmer, driver, 12 volt ledlampen. Moest zijn: dimmer, 220 volt ledlampen. Door medewerker van LED123 uitgebreid toegelicht hoe eea moest worden aangesloten. Omruilen was geen enkel probleem.

Snelle levering, gemakkelijk te installeren door duidelijke handleiding.

Prima afgehandelde bestelling

Bestelling op tijd en keurig verpakt. Beslist een aanrader voor een volgende bestelling.

Goede service, goed product

De website zou eventueel nog een oppepper kunnen gebruiken

Snelle levering en snelle service

De levering was zeer snel. Bij een defect werd het tot twee keer toe direct en heel service gericht opgelost. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Helemaal TOP!!!

Geweldig snelle service

Gezellige sfeerverlichting in de tuin

Deze lampen hebben wij ruim een jaar naar bolle tevredenheid in een boom hangen. Bezoek vraagt regelmatig waar die leuke lampen vandaan komen. Dus deze lampen gekocht als cadeau voor familie, dan weten we zeker dat het cadeau in de smaak valt.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire