Te laat geleverd.

2 batterijen besteld op 15092023 voor 21.00u Levering door kpn zou volgens bestelformulier dan plaatsvinden op 16092023. Afgeleverd echter op 19092023 om ca. 15.00u. Kpn heeft wel bericht van vertraging gestuurd.

Met de snelheid van = bestelling / afhandeling / betaling verliep uitstekend, maar de post liet op

maar de post liet zaterdagmorgen op zich wachten, wel kreeg ik een mailtje van PTT-Post: sorry we hebben moeten omgooien, U krijgt het pakketje Maandag.a.s.

Snelle service, duidelijke omschrijving product. Goede communicatie. Stevige levering en ook nog een kadootje!!

Duidelijk en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis niet waar gemaaktere (duurde 3 dagen)

Meestal tevreden.

Perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Beste koop tegen prima leveringstermijn wat wil je nog meer? Top en zeer tevreden met afwikkeling en product.

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachting.

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachting

Plezierig

Snel en kwaliteit

Accu Dyson stofzuiger kapot besteld bij 123accu snel in huis. Keurig

Supersnel en betrouwbaar.

Geheel zoals verwacht en dat binnen 1 werkdag.

Snel en prima koop.

Besteld en zoals beloofd snel en prima levering. Het product voldoet ruimschoots aan de wens.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel besteld,Snel geleverd.

Duidelijk en snel

Works as expected

Works as expected

verrassend goed

Vandaag bestel (op zondagmiddag) volgende dag binnen is super

Super goed

De bestelling was mooi op tijd, en de installatie ging ook volgens het boekje.

Netjes en op tijd

W

Perfect geleverd

Wat ik had besteld werd op tijd geleverd, en was correct verpakt. Geen klachten

Super snelle reactie

Reageren heel snel plus vlotte levering, heel fijn zaken doen

Kennis van zaken.

Heel veel kennis van zaken.

Kwaliteit materiaal

Snel leveren en kwaliteit

Prima prijs-kwaliteit

Snel, goed artikel en leuk verpakt ( met spel kaarten dn pennen). Complimenten!@

Goed & volledig geïnformeerd, snel & fijn geholpen

Op de site stond alle informatie die iemand nodig kon hebben en ik kon het de volgende ochtend al ophalen - super service!

Vlotte levering

Vlotte levering van het juiste product

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK