Niet duurzaam

Ik bestel 1 batterij en ik krijg een envelop vol reclame gadgets. Dat past echt niet meer bij de urgentie van verduurzamen.

Wat ik besteld had was prima en op tijd .

De producten, accu's voor de stofzuigen en de laptop, ware precies die ik moest hebben, netjes en stevig verpakt met een leuk presentje.

Top ! Snel ! Accuraat!

Totaal geen negatieve opmerkingen. 5 sterren.

goede service

goede service en goed product

Zeer snelle levering en altijd een attentie erbij top

Snelle levering en betaalbaar.

Goed produkt

Snelle levering. Duidelijke informatie over het produkt. Prijs en kwaliteit is prima.

Supersnel geleverd

Snel geleverd en goede service

Snel en voordelig

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Zelfs de originele inkt is goedkoper dan elders.

Dijke prima

Snelle en correcte levering. Fijne webshop

Product voldeed aan mijn verwachting. Goede kwaliteit en snelle levering.

rapide, efficace et parfaitement conforme, je recommande!

Nous avons changé la batterie de notre tondeuse robot en achetant celle de la marque (l'originale de Husqvarna). Le changement a été fait par nos soins à l'aide d'un tutoriel. Tout fonctionne parfaitement bien!

Goed spul, betrouwbaar en altijd een vlotte afwikkeling

Keuze uit een enorm assortiment en... 1,2,3 en het is er.

snel, accuraat: kortom prima!

Grote. Keuze,snelle levering

Perfect!

Goed product, snel geleverd en mooie prijs.

Goede prijs snelle afhandeling!

S’avonds besteld volgende dag bezocht. Goede prijs snelle afhandeling!

Snel en makkelijk

Fijne ervaring

Zeer tevreden met snelle en ontime service

Products ordered and delivered within stipulated time frame. Packed items was well protected, and I even got some free play cards which is very nice!

zeer snel geholpen

einde middag besteld en de volgende morgen voor 10 uur al geleverd. Dat kwam goed uit!

Makkelijk bestellen en betalen voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijk bestellen en betalen voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Product was goed verpakt en keurig op tijd bezorgd.

Prima en snelle levering

Snel, goed verpakt en prima kwi

Goed gevoel bij de levering van uw producten

Fantastische service!

Bestelling wordt netjes verpakt en verzonden. Klantenservice goed bereikbaar en zeer behulpzaam!

Snel en correct!

Op tijd geleverd, het juiste product, goed en attent ingepakt.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK