Voor het eerst besteld bij 123led.nl. Volgende dag werden de led-lampen al geleverd. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Mooie prijs en snelle bezorging

Fijne, duidelijke en makkelijke website, een goede prijs en snelle levering. Bovendien keuze tussen merk en eigen producten. Ideaal alternatief als je niet naar een fysieke winkel kunt.

Perfecte verlopen aankoop

Goede webshop met leuke aanbiedingen. Snelle verzending en goede berichtgeving hiervan via email berichten. Goed verpakt en goede producten.

Ik heb een trafo besteld. Eenvoudig te vinden op de website en simpel om te bestellen. Snelle levering. Jammer dat ik hem niet zelf kon ophalen. De trafo werkt prima. Ben er erg tevreden over.

Gedeeltelijk goed

Ik heb twee lampen besteld, helaas was bij de ene lamp het schroefdraad niet goed, waardoor ik hem niet in de lamp kon draaien. Onbruikbaar dus. Ik heb wel een mail gestuurd maar geen antwoord terug gekregen, erg jammer

TOP

Kan niet makkelijker

Zeer tevreden!

Vlotte levering, niets op aan te merken.

Onoverzichtelijk

De site is een chaos aan informatie en de zoekfunctie is onder de maat. Inloggen met gegevens van andere 123 sites zou prettig zijn.

Prima service prima product

Duidelijke website, vlotte bezorging en prima producten

Snel en naar wens! :-)

Prima voor elkaar!

Prima met zeer snelle levering

s avonds besteld en de andere dag bezorgd geweldig zo snel

Snel geleverd en goede communicatie

Bestelling de volgende dag geleverd. Een deel had ik per ongeluk verkeerd besteld, en na retour sturen binnen 2 dagen bedrag weer op de rekening.

Veel goedkoper dan in de winkel (scheelde ruim 30 euro op 6 lampjes) en snelle levering/volgende dag in huis

Het juiste product snel geleverd

Prima bedrijf om je lampen te bestellen

Snelle levering, zorgvuldig verpakt

Aanbevolen

Lampjes passen leuk bij mijn kleine kroonluchter. Geven mooi licht en zijn niet te fel aan de ogen.

Mooi product goede feedback en overzichtelijke websid

Niets op aan te merken. Goed aanbod, snelle levering.

Hoge kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.

13 juli 2023 besteld en 14 juli al besteld. Sneller kan niet. De zending was heel goed verpakt en deed aan mijn verwachting. Het was een cadeaux voor een vriendin in Griekenland en een gedeelte is inmiddels geplaatst. Griekenland is heel tevreden met het resultaat.

Uit stekend.

123 Beter kan het niet.

probleemloos

Goede keuze mogelijkheden, snelle levering en een lage prijs

perfect

lamp opzoeken, gaat makkelijk op de duidelijke website. lamp bestellen, afrekenen en de volgende dag afgeleverd wat wil je nog meer

Super tevreden

Wederom super tevreden. Eigenlijk met al mijn aankopen bij 123

Spullen zijn alsnog geleverd

In eerste instantie, en het kan aan de vervoerder DHL liggen ,maar de spullen werden niet geleverd. Na telefonisch contact en een e-mail met een creditnota zijn de spullen keurig afgeleverd. Een weekje later maar “who cares”…. De service is dus top!! Peter de Jong.

Werkt prima en start super snel op.

Naast dat het een prima product vind is hij ook nog eenvoudig te monteren

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK