Had ledkaarsen besteld, waarvan bij ontvangst één defect bleek te zijn. Na een mailtje gestuurd te hebben ontving ik direct 2 nieuwe kaarsen. Daar vind ik een top service

Snelle afhandeling en super ingepakt. Zoals gewoonlijk een dikke 10! Altijd goed ervaring met dit bedrijf..

Goede service en groot assortiment

Wat vertraging door de verzender maar correct opgelost door 123 led zeker om hier weer te bestellen

snelle en correcte levering

Na mijn geplaatste bestelling, werd volgens de afgesproken levering termijn ., de bestelling afgeleverd

Prima geregeld en een leuk aandenken gekregen

Snelle levering van bestelde spullen

Geen probleem met bestelling of geleverde spullen. Top dus!

Perfect!

Makkelijk producten zoeken, eenvoudig bestellen en supersnel geleverd!

Een bedrijf dat zijn belofte waarmaakt

Het zijn goede lampjes

Nog nooit problemen gehad . Het wordt snel geleverd. Goede producten.

Geweldig aanbod , goede service en redelijk prijs

Slimme lamp besteld, groot aanbod, snelle levering en kwam goed verpakt aan. Zou zeker hier weer bestellen.

perfect

Alles zoals beschreven

vele soorten leslampjes van 12 V snel geleverd

In mijn zeilboot wilde ik van holagoon overgaan naar Led. Ik heb daardoor via jullie site 6 verschillende bedelampjes gekocht om te testen welke led dejuist intensiteit en kleur heeft. De "proef" is goed geslaagd en we gaan vandaag 20 lampjes kopen. Voor de dimbare armaturen de 1,6 W met 270Kelvin en voor de niet dimbare armaturen 1 W met 2700 Kelving

Ik kreeg wat ik vroeg

Ze waren snel makkelijk kon vinden wat ik wou en ik kreeg het gewoon

Ruime keuze, scherpe prijzen, prima kwaliteit

Snel een LED Batten lamp gevonden voor mijn garage. De levering was binnen de aangegeven tijd Scherp geprijsd en nu super mooi licht !

Groot assortiment, snelle service

123led had precies de lampjes die ik nodig had. Ik had ze snel in huis. Kleine attentie in het pakketje.

Nvt

Nvt

Uit gevoerd op de bekende 123 manier. Top.

Ook deze keer weer na verwachting uit gevoerd.

Mooie en betaalbare producten

Inbouwspot en led lampen besteld. Site 123LED.nl is overzichtelijk en biedt ruime keuze. Scherpe prijs en snel geleverd. Ben er superblij mee. Aankomende week worden de spots ingebouwd ben benieuwd naar het licht.

super service, snel geleverd.

leuk dat je altijd een kadootje bij je bestelling krijgt, een balpen is altijd welkom.

Prima prijzen, snel geleverd

Aantal losse ledlampen en een lamp voor in de schuur besteld. Kwamen snel aan, allemaal in goede conditie. Goede prijzen ook.

Een hele goede service.

Op elk gebied een goed advies en ruime keuze.

Dimbaar maar toch niet!!!

Hoewel aangegeven in de beschrijving dat de leds dimbaar waren blijkt dat ze in een armatuur waarin voorheen dimbare halogeenlampen zaten tòch niet vlekkeloos dimbaar zijn. (knipperen als een malle). Misleiding???

Overzichtelijke website, snelle bezorging en goede prijzen. Niets te klagen.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK