Snelle levering. Komen beloften nauw gezet na.

Goede kwaliteit en komen de gemaakte en beloofde beloften na. Zeer komt er een volgende bestelling.

Snelle levering van goed spul voor een top prijs!

Zoals gewend van alle 123 varianten goede spullen voor een goede prijs met snelle accurate levering.

Uitzoeken ui ruime keuze, bestellen, ontvangen.

Makkelijk en snelle bezorging

Gewoon Top !!

Ze doen wat ze beloven.

Leuke verlichting en snelle levering

Zeer snel geleverd en een goed product

Volgende dag al in huis zoals vermeld werd

Alles is perfect

Indien ik nog iets nodig heb van verlichting dan zal ik het zeker bij 123led.nl bestellen.

Prima service.

Snel geregeld en geleverd.

Zeer nette afhandeling

Van de zes bestelde waxinelichtjes op batterij deed eentje het niet. Na een berichtje aan de klantendienst werden twee nieuwe waxinelichtjes te samen met een flesje rode wijn toegestuurd. Keurig netjes afgehandeld.

Ga zo door

Altijd al een zeer tevreden klant bij 123 inkt

Nog nooit over producten en leveringen ontevreden geweest.

Snel en volgens omschrijving geleverd

De bestelde lamp was de volgende dag al binnen en het product voldeed precies aan hoe deze omschreven was.

Uitermate tevreden over uitvoeren van de bestelling.

Gehele proces van bestellen en levering ging uitermate voorspoedig en snel. Bijzonder aantrekkelijk is dat de er gekozen kan worden welke koeriersdienst je wilt gebruiken voor de uiteindelijke levering.

Snelle en adequate bezorging

super!

goede aanbiedingen, prijzen super snelle levering nette verpakking leuke extda's erbij

Product zoals beschreven en snel geleverd

Twee dubbele led armaturen (incl. buizen) van 120 besteld. Snel geleverd, makkelijk te monteren en een zee aan licht in mijn schuur. Kortom, zeer tevreden

Prima en snel geleverd

Zoals gebruikelijk is de levering altijd snel en correct. Ik had mij onvoldoende ingelezen in de specificaties van de door mij bestelde dimmer. Ik kon de dimmer, n overleg, gewoon retour zenden. Geweldig!

zeer moeilijk te installeren

Ik dacht een simpel systeem te hebben gekocht en het werkt, maar de installatie van de hub van dit systeem is moeilijk

Prima service en snel levering

Product is prima

De producten zijn prima alleen de afstandsbedieningen werken niet. Erg lastig en onpraktisch in gebruik daardoor.

prima webshop, met prima service

Duidelijke website, voldoende lampen op voorraad, en de bestelling is makkelijk te doorlopen. Na bestelling duidelijke communicatie over de bezorgstatus. Producten zijn goed en degelijk verpakt, en binnen 1 dag bezorgd.

Very satisfied!

On time and as ordered.

Goed product, snel en goed ingepakt verzonden

en ook nog een paar aardigheidjes erbij! Ik ben tevreden!

Zeer professioneel

Levering was niet compleet, werd snel contact opgenomen door 123led. Levering werd zonder problemen omgeruild voor een compleet artikel. Zeer professioneel opgelost.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK