top levering

netjes en snel geleverd, keurig verpakt.

Perfect geregeld daar

Mijn ervaring,ik wordt perfect geholpen,wat ik thuis krijg opgestuurd netjes verpakt,niet goed krijg je een ander product,en op mijn Accu's 2 jaar garantie Top bedrijf zeer te vreden

super levering

Vandaag bestellen is morgen leveren. Wat een buitengwone goede service en dan bellen ze je nog even vooraf of je het werkelijk bent. In een woord geweldige service. Hetgeen je besteld is ook echt waar naar je prijs en zeker gunstig ook geprijsd.

Perfecte snelle levering

Snelle levering en afwikkeling van de bestelling, net zo als andere 123 winkels

Besteld en geleverd met zonder problemen, product voldoet prima.

Prima de luxe

Denk met je mee als je probleem heb

Super en zou zeggen betrouwbare webshop

Snel geleverd en werkt goed

Goede beschrijving op de website

snel , simpel, netjes

een overzichtelijke site ; redelijk gemakkelijk te vinden wat je zoekt; de procedure is vrij gemakkelijk te volgen en uit te voeren

Na het ontvangen van de goederen bleek er 1 stuk te zijn Contact gezocht en de volgende dag was het nieuwe onderdeel binnen

Leuk!!

dit is mijn beste keuze dit jaar

Alles goed

Weinig te vermelden. Bestelling goed, bezorging goed, prijs goed. Helemaal tevreden

Snel geleverd, duidelijke site

Snel gevonden wat ik zocht,en snel verstuurd.

Snelle afhandeling

Goede sortering

Prima dienstverlening

Goede prijs prestatie

De technische omschrijving van het door mij gekochte product klopte niet. Vernieuwd product met oude technische omschrijving. Dat is vriendelijk en keurig telefonisch opgelost. Ook mijn vragen betreffende aansluiting van het product op het elektriciteit net zijn helder en begrijpelijk beantwoord. Hulde hiervoor.

Snel en goed.

Van bestelling tot levering prima.

prima verlopen

datgene besteld wat ik moest hebben en snel het juiste geleverd

Goede service, product en levering

Lampjes zijn perfect. Goede prijs. Snelle levering.

Product niet geleverd

Beste led, ik wil echt wel een review schrijven....maar ...moeten jullie het product wel leveren!!!!

Verkeerde energielabel. Van A++ naar F

In de omschrijving stond energielabel A++, toen ik de lampjes binnenkreeg stond op de verpakking energielabel F

per saldo positief

ledcapsules aangeschaft voor spotverlichting. Pluspunt: ze zijn klein genoeg en passen in de spotholder. Belangrijk! Minpunt: ze werden gepresenteerd als vervanger voor 10W halogeen, maar de lichtopbrengst van de leds was behoorlijk minder dan de 10W halogeen. Het was netjes geweest als dat ook was vermeld in de info op de site.

Transparant duidelijk en snel service gericht.

Duidelijke site, overzichtelijk en een zeer snelle levering.

Snelle levering, groot aanbod

Snelle levering, goede prijs en groot aanbod.

Snel en keurig op tijd geleverd

Lampen waren snel en netjes geleverd. Weer erg blij mee.

Snelle levering en veel keus

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK