Voldoet aan mijn verwachting

Heldere site met duidelijke en begrijpelijke omschrijving van de artikelen. Mijn bestelling werd keurig binnen 24 uur geleverd. De bestelling (mijn eerste bij 123led.nl) verliep dus soepel. Naar aanleiding van mijn positieve eerste ervaring vervolgens een nieuwe bestelling gedaan. Echter: Omdat het betalen per IDEAL, ook na herhaald proberen niet lukte maar uitgelogd en weer opnieuw ingelogd op de site. Daarna lukte het wel om te betalen

Goed product, snel geleverd

Prima bedverlichting, makkelijk te monteren, werkt prima. Snelle levering, zeer tevreden

Makkelijk zoeken naar de juiste Led, voor een prima prijs.

Bovenste zin zegt volgens mij alles

Erg tevreden

Selectie van het product was lastig, maar de levering erg snel.

Prima lamp

Zeer gemakkelijk te installeren

Makkelijk, snel

Makkelijk, snel, overzichtelijk, prima

Snel en goed geleverd.

Goede producten en ruim assortiment

Snelle bezorging. Product was in eerste instantie goed kreeg meteen een nieuwe toegestuurd met bedankje erbij. Top service.!

Led dimmer

De dimmer doet het fantastisch dimbereik goed in te stellen.

Keurig geregeld

Alles netjes geregeld,en snel in huis.

Snelle levering van product

Duidelijke omschrijving. Ook een filmpje voor installeren van de schakelaar. Snelle levering

Snel besteld en de volgende dag bezorgd

Een buislamp van 50 cm kon ik in Leusden niet kopen, daarom bij 123LED besteld. DHL bezorgde het artikel de volgende dag in een grote doos.

Geen 123 meer voor ons

Wij hebben 3 LED TL armaturen en lampen gekocht. Op de productpagina stond vrij weinig informatie en een enkele foto van een gedeelte van het product. Mailtje gestuurd met het verzoek voor meer informatie omtrent het product. Nooit reactie terug gekregen. Was tijdgevoelig dus de koop toch maar gedaan en zelfs dan werd de bestelling te laat geleverd (de bezorger had het pakket niet (tijdig) ontvangen van 123LED). Eenmaal aangekomen hebben we 1 van de lampen open gemaakt om er vervolgens achter te komen dat deze helemaal niet geschikt waren. Nu mogen wij de lampen terugsturen en zijn de retourkosten ook nog eens voor onze rekening. Dat zulke webshops nog bestaan is mij echt een raadsel. Mijn man is met zijn bedrijf ook klant bij 123-3D maar dit is hem zo slecht gevallen dat hij daar ook een punt achter zet.

Weer Top

Snelle en goede levering wederom!!

Prima en snel

Prima prijs en snelle levering, top!

Prima levering

Prima levering en toppie prijs voor het led snoer met 20 lampjes en 1 mrt. lang. Was bijna nergens te krijgen en jullie konden dit gewoon leveren en ook nog voor een geweldige prijs. Snelle en correcte levering.

Prima.

Snel en betrouwbaar goede producten.

Top en mooi product

Snelle levering en mooi product.

Goede service.

Prima producten, goede service en snelle levering.

Jammergenoeg zijn er codes van producten het zelfde op de site

Mijn vraag was mislamp rood nodig ik zie bij Google welke ik nodig heb ik besteld deze maar krijg door zelfde productcode de rode met remlicht erbij de 5w/21w dus foutje van mijn kant met vlug te bestellen

Prima geregeld

Alles optijd. Top prijs kwaliteit

Exact geleverd zoals beschreven

Prima geregeld

Uitstekend !!

Goede lamp geeft mooi licht.

Snelle levering goed verpakt de volgende keer bestel ik weer bij 123 Led.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK