Mooi, strak afdekplaatje. We hadden wat meer ruimte nodig om alles weg te werken. Voldeed perfect aan de verwachtingen. Supersnelle levering bovendien.

Heel goed verpakt Super snelle levering

Geweldig bedrijf

Snel artikel gevonden, snel besteld, gemakkelijke betaling.

prima snelle levering!

zie boven

Led dimmer doet zijn werk goed

Mits je de juiste led lampjes hebt, Bij niet alle merken wil dit nog wel eens problemen geven.

Snelle levering goed verpakt een 10 plus

Goed verpakt, werkt perfect.

Alle led buizen werken en ze zonder enige schade snel bezorgd.

Snelle levering en de goedkoopste prijs een site om de volgende keer eerst bij 123led.nl te kijken.

Betrouwbaar en Snel !!

Prima website goede prijzen en snelle levering. Ik raad 123led.nl aan!!

Goede ervaring

Goede kwaliteit en prijs. Snelle levering

Pakketje was zoek geraakt bij de post, volgende dag ging er een nieuw pakketje op de post.

fijne site om mee samen te werken

de site is makkelijk en overzichtelijk , alleen het versturen met dhl gaf flink problemen maar na telefonisch contact is alles super goed geregeld en kregen we het toen snel in huis . zal de volgende bestelling snel plaatsen

Goed product , perfect verpakt en snelle levering.

Snelle levering en goede service

Een goede lichtslinger die langer is dan aangegeven.

Keurig netjes

Bestelling op afgesproken tijd geleverd. Goederen goed beschermd verpakt in de doos

Snel keurig en goed verzorgd.

Duidelijke website en ruime keuze met goede uitleg. Vertrouwelijk en zeker een goede aanrader. Ben zelf zeer tevreden.

Erg goed geholpen

Ik was meerder winkels af geweest nergens goed advies of niet te koop b8j 123led geweldig geholpen en lamoje waren goed bedankt

Super levering

16:00 besteld, volgende dag om 12:00 op DHL punt, ideaal

De juiste lampen en snelle levering.

Gewoon OK

Zeer tevreden met aankoop

s,avonds besteld de andere dag al gekregen

Spullen dinsdag besteld Woensdag geleverd

Prima assortiment en snel geleverd

Op zoek naar LED voor leeslamp ipv 100 watt nu 4 watt. Ben niet zo'n internet koper, meestal levering als het net niet uitkomt. Sites van bouwmarkten bekeken maar niets op voorraad. Uiteindelijk op 123led het juiste aanbod en levering volgende dag. Geen woord teveel gezegd, prima levering.

De ene dag besteld, de volgende albino’s. Ik kon mijn bedoelde artikel snel vinden op de site. Voor mij prima.

Snelle levering doet wat het moet doen en goede prijzen

Knipperende dimbare led-lampen

Ik heb dimbare led-lampen gekocht maar ze knipperen/flikkeren. Heb uiteindelijk nieuwe gekocht van Philips en die doen het goed. Ik heb van 123led.nl aangeboden gekregen om de bestelling kosten loos te retourneren en het geld terug te krijgen! Super service! Goed opgelost.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK