geen reactie op mails na defect in levering

nadat er door ons geconstateerd is dat er 2 buizen gebroken zijn bij de levering hebben we via mail contact opgenomen maar daar is tot nu toe nog niet op gereageerd

Netjes verpakt en snel geleverd

Led verlichting met sensoren voor de trap besteld alles was netjes verpakt en de volgende dag in huis

Prima webshop met ruim assortiment

Ik heb een Woox smart filament lamp gekocht. De lamp werd de volgende dag afgeleverd. Communicatie over de bestelling en aflevering was goed. De lamp een aantal dagen in gebruik en deze functioneert uitstekend.

snel en goedkoop.

prima zo

De LED-lamp geeft veel licht, is erg makkelijk te monteren en reageert snel op bewegingen binnen de invalshoek. Alleen de afstellingen (hoeveelheid licht en tijdsduur) zijn lastig te veranderen.

Een prachtige Philips Hue plafondlamp snel en met flinke korting afgeleverd.

Goed product,snel geleverd,en zeer tevreden door levering namens 123led.nl

Even kijken wat ik wilde bestellen,bestelling plaatsen en de levering was snel en goed verpakt geleverd

Goede website, snel gevonden wat ik zocht

Snelle en goede service

Goed product met goede prijs-kwaliteitsverhouding en snel geleverd.

Prima bedrijf

Prima, snel gevonden en snel geleverd

Eenvoudig gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Niet klantvriendelijk

Komt leverafspraken niet na. Vanwege de jaarwisseling heb ik enkele dagen langer gewacht eer ik contact opnam om te vragen of er iets bekend was over de levertijd. De reactie: "ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar het is nieuwjaar geweest". Ik bestel voortaan ergens anders.

goed product en snel geleverd

goede en duidelijke website. Product zoals omschreven en snel geleverd.

Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Makkelijk veel producten te bestellen op een goed overzichtelijke webshop. Ook de afspraak voor de levering komen zij goed na. Een aanrader!!!!

Snel en correct!

Heel snel en goed!

prima prijs/kwaliteit verhouding!

de bestelde ledlamp zag er prima uit en voldeed aan mijn verwachtingen. ook de levering was supersnel!

Goed en voordelig

Voordelige aankoop van goede led-lampen. Klein adviespuntje zou zijn om ergens duidelijker neer te zetten dat vooruitbetaling bij de eerste bestelling niet mogelijk is.

Goed afgehandeld bij defect

Ik had 2 ledkaarsen gekocht waarvan 1 kaars niet werkte. Contact opgenomen met 123led.nl en dit is keurig netjes afgehandeld.

voor de variatie levering EN bezorging uitstekend

makkelijk kunnen bestellen en vlot geleverd, Ik ben geen binnen 24 uur klant!! Jammer dat er , in mijn woonplaats ook via DHL afgeleverd wordt. Ging voor de 1e keer in een jaar goed en werd er op opgegeven adres geleverd.

Simpel te bestellen

Eenvoudig gevonden wat ik moest hebben en ook ontvangen wat ik besteld had

Nette prijs, goed product.

Gemakkelijk zoeken op de webshop. Nette levering en netjes op tijd.

goede service; snelle levering; helemaal top

Lampen snel geleverd. 1 lamp stuk, gebeld werd direct een nieuwe lamp gestuurd. met excuses en flesje wijn. Voor mij dus, lampen nodig, dan bij 123.led bestellen.

Lampen bestellen is bij deze thuiswinkel simpel

De lampen die ik besteld had voldeden volledig aan mijn verwachting. Ook de bijgeleverde dimmer deed het prima. Kortom een goeie aankoop.

Snel bestellen en snel in huis.altijd de beste kwaliteit

Altijd goede kwaliteit en altijd snel in huis

Mwah, matige ervaring

In een lamp vijf G4 halogeenlampjes vervangen door Philips LED lampjes. Dimmer vervangen door EcoDim Zigbee dimmer en trafo door Varilight driver: zou allemaal moeten werken, maar dimbereik is zeer matig. Op aanraden van 123Led dimstabilisator erbij (€4.95 verzendkosten omdat het ding in een doos wordt verstuurd terwijl die makkelijk door de brievenbus had gekund), maar dat helpt nauwelijks. Totaal €130 lichter voor een zeer matige ervaring. Alle euforieverhalen over halogeen vervangen voor LED zouden m.i. een stuk minder hoog van de toren mogen blazen: het is helemaal niet zo prachtig en eenvoudig.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK