prima levering

goed verpakt en snel geleverd

Snelle levering; goede communicatie en tevens goede afhandeling van de retourzending en terugbetaling. Een volgende keer zal ik zeker weer bij 123Led bestellen en hopelijk dan zonder retourzending.

Geleverd wat werd besteld in de beloofde tijd. Eigenlijk niets bijzonders!

Innde avond besteld, de volgende dag in huis. Top.

geweldige ervaring

het was een bestelling die zeer snel, nauwkeurig en precies volgens verwachtingen, werd geleverd

okay

Een wereld van verschil vergeleken met mijn oude tl lampen. De omhuizing is wel wat aan de lichte kant vind ik personelijk.

Snel en exact wat er op de site staat

Het bestellen ging soepel en de verassing was des te groter toen het besteld artikel echt exact was zoals 123led omschreven had. Zeer tevreden over de kwaliteit van het artikel als ook de professionele afhandeling

Niet erg klantvriendelijk !

Had bestelling gedaan en bestelde de week daarna nog een aantal van 4 zelfde producten maar bleek 5 euro duurder per stuk zijn ! heb daar over gebeld maar kreeg een zeer onvriendelijke heerschap met een verhaal waar ik mijn vraagtekens bij had en dat vroeg ik hem dat ook en krijg ik als antwoord of dat ik dacht dat hij liegt of zo op een toon dat ik er direct klaar mee was. Heb inmiddels de zelfde Innr stekers ergens anders gekocht voor een prijs die 8 euro goedkoper waren dan bij 123Led. Geen beste reclame van 123 Led terwijl ik bij 123 Inkt nooit problemen heb gehad en altijd correct te woord ben gestaan.

Goede voorlichting en snelle levering

Prima ervaring

Geweldig lamp

Precies wat ik zocht Gaat aan wanneer hij aan moet en ook weer uit zitten 3 regelaars op Kan hem voor alles instellen

Betrouwbare webshop

Had ook al goeie ervaring met 123 inkt, veel keuze, concurrerende prijzen , snel verzonden, kortom een aanrader

Hele fijne ervaring

1 van mijn strengen cluster verlichting deed het niet... mail gestuurd. Keurig beantwoord. Kreeg netjes een nieuwe streng en een lekker flesje wijn.. Top.

technisch valt het tegen..

Naast nieuwe LED-spotjes ook bijbehorende LED-dimmers (3x) besteld. Deze functioneren wel, maar zijn niet nauwkeurig af te stellen en de lichtkleur verloopt zachtjes aan naar een donkere kleur. Over de kwaliteit van de dimmers ben ik dus niet tevreden en deze raad ik ook niet aan om te kopen.

Product voldoet aan mij verwachting

Originele Philips lampjes.

Een bedrijf dat doet wat het belooft!

Gisterenavond laat mijn bestelling gedaan en vanmiddag kon ik het pakketje ophalen bij het post afhaal punt. En goede kwaliteit voor een prima prijs. Bedankt!

Zeer nette winkel

Heb hier nu meerdere keren besteld. Altijd snel en correct afgehandeld. Na vorige een probleem te hebben met een van bestelde artikelen heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Keurig en professioneel te woord gestaan door Youp. Heb vervangende producten binnen en alles is naar wens. Zelfs een 'sorry' kaartje en een kleine compensatie. Was absoluut niet nodig geweest maar vriendelijk bedankt! 123led en Youp, bedankt!

Slechte service en garantie

Kerstlampjes besteld welke binnen een jaar defect raken. Dit viel binnen de garantie termijn van 1 jaar en is netjes vernieuwd/vervangen. Helaas wederom defect geraakt in zeer korte hiernaar, waarna werd verteld dat de garantie termijn vanaf de 1e aanschaf datum (1 jaar) was verstreken en hier niks aan werd gedaan, terwijl op de vernieuwing geen garantie wordt afgegeven. Erg slechte klantenservice en ook niet vriendelijk geholpen, advies, koop hier nooit wat !

Slechte service en garantie

Het is allemaal netjes afgehandeld

Het klopte wat ik besteld heb

Overzichtelijk, gemakkelijk en betrouwbaar.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK