Vragen goed beantwoord en daarna correct en vlot geleverd.

Veel keuze en snelle levering.

Was opzoek naar een aantal soorten LED lampen. Om halogeen te vervangen. Deze makkelijk gevonden bij 123LED.nl En de volgende dag al geleverd.

Precies wat je verwacht

Uitgezocht op prijs, prestatie en ervaring met de webwinkel. En dat werkt precies zoals je verwacht.

De klantenservice van 123-LED heeft direct geantwoord op mijn mail en aangeboden kosteloos een nieuw product te sturen. De mail was in mijn spam map terecht gekomen waardoor ik deze niet zag. Ik ben telefonisch benaderd en nu wordt alles keurig opgelost.

Kwaliteit voor een mooie kleine prijs

Erg blij met mijn led wax kaarsen, ze zijn net echt en dan voor dat geld! Ik ga er waarschijnlijk nog meer bestellen!

Heel goed geregeld

Hier ga ik vaker wat bestellen Toppi

Prima ervaring, snel verstuurd, netjes verpakt, top

Was op zoek naar LED vervanging van oude tl-buis Kwam online snel bij 123led terecht, makkelijk om de juiste te vinden, afhandeling verliep verder prima.

Prima webshop met dito service

Goede ervaring met deze webshop. Snelle afhandeling en altijd een klein leuk presentje.

Precies voldaan aan onze verwachtingen!

Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van de levering en deze was exact op de afgesproken tijd. De producten waren netjes verpakt om eventuele beschadigingen te voorkomen en de producten voldoen exact aan onze verwachtingen!

Prima producten tegen goede porties.

Goede ervaring snelle levering

Uitstekende levering, contact was goed en duidelijk

Besteld wat ik nodig had, veel keuze. betaling en levering zoals ze beschrijven. Dus tevreden

Keurige afhandeling

Nog niet geïnstalleerd,maar verzending correct

Lekker snelle levering!

Led lichtslang extra warm wit gekocht en op onze voortuin omheining gelegd. Het geeft een heel mooi licht effect. Vanavond gaat het voor het eerst de hele avond aan. Zal een heel mooie ervaring wezen! Leve de kerstverlichting!!

prima afhandeling

Snelle levering, goede communicatie.

Super snel en ongecompliceerd.

Gewoon top en compleet je kunt er bijna alles vinden, dit is voor alle 123.... sites.

Alles geleverd volgens afspraak

Sneller dan aangekondigd

Fraai alternatief voor TL-verlichting onder keukenkastjes. Prima licht, eenvoudige montage (al is montage als vervanging in een bestaande configuratie meestal wel even puzzelen). Levering was sneller dan aangekondigd.

Prima spul

Werkt perfect en snelle levering!

Gemakkelijk te bestellen, goede prijs, snelle levering

Op zoek zijnde naar 2 watt, E27 lampen, kwam ik terecht op de aanbieding van 123LED. Één klein detail viel mij op: in de titel was sprake van een 2,2 watt lamp, terwijl in de specificatie 2,5 watt stond. Dit is slechts een klein detail maar het verdient wel aanbeveling om een consistentiecheck te doen. Zoals in de titel al genoemd, voor een goede prijs krijg je de huismerk led lampen snel geleverd!

Fijne website

Het filteren selecteren van de vele soorten lees vind ik heel goed ingericht op de website. Afwikkeling bestelling ook oké.

Bestel, klik, klaar en direct geleverd

Heel tevreden

Snelle levering, keurig verpakt, en per mail een bericht hoelaat de bezorger langs zou komen. Gewoon dik tevreden zowel over de levering als over de kwaliteit van het bestelde product.

Goede lampjens, snelle service

Goede lampjens, snelle service!

Prima en snel

Prima en snel geleverd. Goed verpakt, scherpe prijs en goede kwaliteit!

Prima prijs en snel bezorgd

Fijne merklampen die half zo goedkoop zijn als bij de bekende bouwmarkten.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK