Supersnelle levering, hele mooie kaarsen die prachtig branden.... Afstandbediening werkte niet op de zwarte kaarsen... Maar hier is een prima oplossing voor geboden. Vandaag ontvang ik n nieuwe set crèmekleurige kaarsen !!! Top bedrijf

1 (kerst)artikel prachtig, de rest flinke teleurstelling

Dacht; ga nu eens echt goede kerstverlichting kopen die heel lang mee gaat en mooi is....Dus goed gezocht, dit gevonden en besteld. Maar helaas; had 2 dezelfde lichtsnoeren besteld, maar 1 kwam in afgeragde doos, de ander in een nieuwe; geen zelfde uiterlijk en ook niet dezelfde lichtkleur; kwaliteit was ook niet echt top. Dus hele proces van retouren en alsnog geen lichtjes hebben. Werd wel snel en goed gereageerd door klantenservice.

Gewéldig!

Zeer snelle levering van de Kerst Ster! Attente chauffeur. Kortom: zeer tevreden!

Goed geregeld!

Goed product en levering volgens afspraak.

snelle levering, goed produkt

Philips Philinea LED buislamp S14s 30 cm 2700K 2.2W (35W) geeft meer licht dan originele 35W, lijkt iets kouder maar vind ik niet erg. Led paneel 30x30 cm 6000K 900 lumen 12W prettig om goed details van je werk te bekijken in de donkere dagen. Led zaklamp 110 lumen 123led huismerk lekker handzaam zaklampje

Goed product, fijne prijs

Een lange slanke led tl verlichting is wat ik nodig had en waar 123 mij aan heeft geholpen. Het enige minpuntje is de wat lange duur tussen de kenbaar gemaakte verzenddag (vrijdag) en bezorgdag (woensdag), maar dat vormde in dit geval voor mij geen probleem.

Goede kwaliteit producten en super snelle levering. Ik heb al diverse producten hier gekocht.

supergoeie service

Ik had een tesa plakband dispenser gekocht voor bij de kassa en dat ding scheurde het plakband niet goed af,nadat ik een klacht had ingediend werd er gratis een nieuwe naar me gestuurd+een gratis fles wijn.....ben er heel blij mee,deze doet het goed!!

Goed en duidelijke website en goede afhandeling van de producten.

Snelle levering en een prima prijs voor één batterij vervanger

Om het vervangen en het onnodig verspillen van batterijen zochten wij een dummy voor de 3 x C batterij en die vonden we bij 123 led.nl. s'middags besteld en de volgende dag al in huis.

Goede service en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Zoals gewoonlijk snel geleverd en de geleverde eigen merk lampen voldeden aan de verwachting.

De volgende dag al in huis. Allerlei lampen besteld, alles correct ontvangen tegen zeer concurerende prijzen. Overzichtelijke site.

Mooi product, volgende dag in huis!

Voldoet aan alle verwachtingen.

Supersnelle service

dimbare LED lampjes nodig welke nergens te vinden waren. via 123LED wel gevonden makkelijk besteld en de volgende dag geleverd.

veel keuze en snelle, correcte levering

per ongeluk kwam ik op deze site terecht voor kerstaccessoires. Ik was verrast door het assortiment. Het was zelfs moeilijk om een definitieve keuze te maken (ha, ha). De uitgekozen artikelen werden de volgende dag al geleverd en ik ben zeer tevreden

Snelle correcte levering

Dat de led-lamp het niet doet is een fout van mijn kant! Led-lamp is 14 watt maar dimmer gaat van 60 tot 300 watt en dat werkt niet

Zeer efficient bedrijf

Snelle levering, degelijke verpakking

Goede spullen snel geleverd

Goede kwaliteit, prima service

Levering prima, lamp zeer matig

Snelle, correcte levering, idem verpakking. Lamp is voldoet qua grootte en hoe deze er uit ziet. Geen deuken oid, zoals eerder beschreven in reviews. Maar....nu in de winter krijgt lamp blijkbaar onvoldoende zonlicht (hoewel deze zodanig hangt dat hij alle zon die er is op een dag kan opvangen). De lamp geeft of helemaal geen licht, of een heel piepklein beetje, voor hooguit 5-10 minuten. Jammer, jammer, jammer. Had de lamp graag het hele jaar kunnen gebruiken. Heb er nu niets aan. Misschien in de zomer??? 123led.nl kan ik zeker aanbevelen, maar de lamp geenszins. Niet kopen, ook al ziet de lamp er leuk uit.

Gewoon goed werk.

Na wat uitzoekwerk kwam ik tot mijn verbazing terecht bij 123led, bekend door mijn bestellingen voor mijn printer. Net zoals bij die afdeling is de verwerking van mijn bestelling, de verwerking en aflevering prima verlopen.

Aankoop was precies goed

Snelle levering. In geen andere winkel het artikel kunnen vinden

uitstekende producten

heb kerstverlichting bestelt en ben er uiterst tevreden mee en kan deze producten bij iedereen aanbevelen. Geweldige service en goede communicatie.

Goedkoopste optie, snel geleverd

Altijd fijn als je bestelling snel wordt geleverd. 6 ledlampen besteld, volgende dag geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK