perfect product en snel geleverd.

ik was op zoek naar een batterij vervanger en via Google kwam ik bij 123led terecht. die hadden precies het product wat ik zocht en het werkt perfect.

Product uitstekend meer dan op tijd geleverd.

Producten waren snel geleverd. Tesamen met enkele verrassingsproducten. Alles voldoet aan verwachting

Uitstekend en snelle levering

iets minder dan normaal

De afstand bediening werkt niet en een erg onduidelijke gebruiksaanwijzing

Goede service en bezorging

Snelle levering en goede kwaliteit, heel blij mee!

goed en mooi product, snel geleverd!

Ik raad dit product aan ter vervanging van de normale TL armatuur.

Originele product voor prima prijs en volgende dag in huis

Ik had snel een extra Hue accessoire nodig en 123led kon uit voorraad leveren, volgende dag al. Bovendien ook nog eens de goedkoopste met dit product. Nu ben ik al langer klant bij de 123 keten en ben altijd goed en snel geholpen, ook als er een keer iets was. Ook nu niet teleurgesteld.

Snelle service!

Netjes verpakt en snel verzonden, artikel is precies wat ik ervan verwachtte!

Stelt niks voor

Miste een stekker om het aan tesluiten

Alles op tij geleverd

Alle bestelde lampen zijn perfect en op tijd geleverd. Kan ik aanbevelen.

Goede ervaring met 123led.nl. Snelle levering en goede verpakking. Lampjes zijn zoals op de website, maar ik vind, ondanks 2700K, de kleur toch wat koel.

Duidelijke website

Goede uitleg over het product en het bij behorende energielabel.

Prima geregeld

Besteld en gekregen

Goede service en aftersales

Prima ervaring met 123Led! Bestelling en bezorging geheel volgens afspraak. Helaas was één van de producten niet wat ik zocht. Verkeerd gelezen op de website. Retour aanvraag en email communicatie snel en soepel en vriendelijk. Kort om ik zou de volgende keer zo weer wat bestellen

Alles is volgens plan gegaan

Ik heb besteld en jullie hebben het. Zowat direct verstuurd. Hoe geweldig is dat!

Snel gevonden wat ik zocht, besteld en de volgende dag geleverd. Top!

Goede en duidelijke website. Snel gevonden wat ik zocht met de zoekfunctie. Besteld, betaalt en direct de volgende dag geleverd.

Snelle levering, kwalitatief goed product!

Een groot led paneel besteld, snel geleverd en zorgvuldig verpakt!

Top, snel en prima.

Slimme tussenstekker met energiemeter besteld. Volgende dag was hij binnen. Helemaal prima.

Goeie dimmers voor prima prijs

Snel bezorgd

Producten zoals omschreven en supersnel geleverd

Producten zoals omschreven en supersnel geleverd

Prima betrouwbaar

123led is een prima organisatie alleen de bezorging is minder. Krijg bericht dat het in de brievenbus is geleverd en dan komt het een dag later.

Mijn eerste bestelling bij deze webshop is goed bevallen.

Na de order te hebben geplaatst kreeg ik netjes een telefoontje van een medewerker. Ze controleerde de adres gegevens even omdat ik een nieuwe klant was. En ze zei nog dat het morgen geleverd werd. De zending was inderdaad mooi op tijd de volgende dag. De volgende keer bestel ik hier weer.

Snelle service, mooie prijs

net als 123- inkt, de juiste prijs kwaliteit verhouding

Snelle bezorging Goede service En mooie spullen

Perfect kon niet beter

Zeer content over product voldeed aan mijn verwachting.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK