Prima en snel.

Mooi assortiment

Onbevlekt ontvangen.

Volgens mij was dit de eerste keer dat ik iets bij 123led.nl bestelde. de website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. De verzending was snel en goed te volgen. Het product was goed verpakt en onbeschadigd en voldeed aan onze hoge verwachtngen.

Lekker snel verzonden.

Betrouwbare webwinkel

123 Led,nl is een goede en betrouwbare webwinkel die goede kwaliteits artikelen leverd.

Besteld en snel geleverd

Juiste en snelle levering!

Product snel en goed verpakt ontvangen. Werkt makkelijk via de app.

Zeer klantvriendelijk en zeer goede service en de bestelling uitstekend en op tijd geleverd!

snelle leveringen een goed product

zo geïnstalleerd en werkt perfect met Google

Net als 123inkt.nl stukken goedkoper dan overige aanbieders en snel geleverd.

De bestelling is vlot verlopen

Ik ben blij dat ik een hoop gloei lampen heb vernieuwd en dat zal aan energie kosten een hoop kosten schelen. Het armatuur wat ik heb besteld was verrassend daar zit alleen een aantal kleine led lampjes in enverbruikt weinig stroom en geef goed licht. Ik ben tevreden.

Eenvoudig besteld snel geleverd.

Eenvoudig besteld en snel geleverd. Geleverd artikel goed ingepakt Artikel is volgens specificatie geen loze beloften of opsmuk.

Precies mijn keuze

Delampen die ik zocht waren voorradig en snel geleverd. Alles zoals men wenst

Mooie lampen en snelle levering

Goede service en snelle levering alleen bij het achteraf betalen moet men wel melden dat het pas kan als je al een keer iets hebt besteld omdat ik dat niet was moest ik eerst betalen en werd het product verzonden

Om aan te bevelen.

Mijn bestelling was tot 2 keer retour gegaan, door dat niemand thuis was. Mail verstuurd en hebben het snel opgelost.

Goeie prijs / prestatie

Snelle levering, goed product

goed geholpen goede servus

ik heb ok inktcartrice bij jullie bestelt ging ook goed

Super snelle levering

snel het goede geleverd

snel het goede geleverd

Prima snelle levering

Prima zending en prima lampjes

Zie hierboven. Ik ben ook zeer tevreden over 123 inkt.

Heel tevreden

Heel tevreden precies zo als vermeld en ook op tijd geleverd

Ruime keuze goede prijs kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit, ben er erg blij mee, aanbeveling

Helemaal top!

Zeer snelle levering en ook leuk geprijsd.

overzichtelijk correct dus uitstekend

zonder meer 'n aanrader!