Ik heb 3 ledlampen met bewegingssensor gekocht voor in de garage en de schuur en ik ben er helemaal blij mee.Ik had mijn bestelling na 2 dagen binnen.Ik raad 123led.nl zeker aan.

Zeer tevreden.over product.

Snelle.levering en zou er weer kopen. Betrouwbare zaak

Top product

Snelle levering en de led kaars bevalt super goed. Ook de uitstraling lijkt net echt.

Beloven wat ze schrijven

Goede kwaliteit voor een prima prijs ( alleen de verpakking mag iets kleiner)

snel geleverd en gekregen wat ik wilde.

supersnel geleverd en netjes afgehandeld

Alles is ' volgens boekje' verlopen

Zie boven

Snelle levering, goed verpakt

Duidelijke site Eenvoudig te bestellen Snelle levering Goed verpakt Product zoals omschreven

Veel , goed en snel

Ruime sortering ,zeer overzichtelijk en heel makkelijk bestellen en volgende dag bezorgd

Ook al ben ik zo arm als een luis maar met 123inkt.nl of 123led.nl ben ik rijk in me eigen huis

goed en snel geleverd

Snel het juiste in huis

Bestellen, betalen en bezorgen goed goed en snel.

Jammer dat ik retourkosten zelf moet betalen.

Van de hele bestelling moest 1 lichtknop retour van €7,50. Helaas moest ik de retourkosten van ruim €4,50 zelf betalen waardoor het achteraf weinig zin had om de knop retour te sturen. Andere spullen waren prima in orde.

hele goede comunucatie !

Bestelling was naar wens en keurig netjes op tijd afgeleverd !

Lekker goed en snel

Lekker goede kwaliteit, met een fijne product omschrijving. Licht opbrengst is uitstekend, frame is makkelijk te monteren. De ledpaneel werd compleet geleverd met een stekker eraan, ideaal dus. Verpakking voor te verzenden is prima. Wat kan je nog meer wensen, gewoon een top product en bedrijf.

Snel gevonden wat ik zocht op de uitgebreide site. Dankzij het handige menu kom je zo uit bij wat je zoekt.

Levering volgens afspraak, product is naar wens!

Snel, goede prijs en prima website

perfecto

super

zeer snelle levering,goede kwaliteit ben zeer tevreden

Prima lampjes, uitstekende service

De bestelde lampjes werden goed verpakt de volgende dag geleverd. Omdat niet alle lampjes even fraai stonden in de glazen kelkjes heb ik voor een aantal lampjes retour aangevraagd. Daar werd niet moelijk over gedaan en het geld stond vlot weer op mijn rekening. Uitstekende service, een aanrader!

Producten zoals omschreven, snelle levering. Gewoon prima.

Goed geregeld

Na eerdere positieve ervaringen bij 123 inkt nu eerste order geplaatst bij 123led. Werkt top met bestellen. Was een lampje stuk bij levering, werd netjes opgelost.

De aflevering heeft volledig aan de verwachtingen voldaan

Positief

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Snel en een perfect apparaat

De Woox smart plug was er de volgende dag. Perfect apparaat.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK