Snelle levering!

De levering was snel en goed!!

vriendelijke en behulpzaam

Prima informatie en advies en snelle levering. Heb de dimmer nog niet geplaatst, maar in elk geval alles in goede orde ontvangen. en voor een goede prijs. Tevreden :-)

goede prijs kwaliteit verhouding, en makkelijk monteren

De led tl armenturen zijn een goede vervanger voor de oude TL buizen, en veel energiezuiniger. Ze geven ook meer licht, ik kom met minder armenturen dezelfde lichtopbrengst krijgen.

Werk goed

Werk geod

Snellle levering.

Snellen en correcte levering.

Snel de juiste bestelde artikelen geleverd.

Snelle correcte levering

Onze bestelling werd zeer snel en goed verpakt geleverd. In een passende doos en niet een enorme doos voor een klein pakje, wel zo fijn. De bestelling was goed te volgen en 123led.nl houdt je goed op de hoogte. Kortom zeer tevreden.

Alles geheel conform de verwachtingen

Vloerdimmer OK, conform de specificaties. Werking zoals (na enige reviews bestuderen) ik had verwacht. Prijs gunstig. Levering als beloofd.

Snel en kompleet

Zending snel en op tijd kompeet

Prima kwaliteit en supersnel verzonden.

Waanzinnig goed

Snelle levering, en de prijs is goedkoper dan in de winkel

super geregeld

De levering kwam heel snel binnen bij mij. Toe bleek dat er 1 lamp beschadigd was tijdens het transport kreeg ik zonder enige opmerking een nieuwe lamp toegestuurd met een leuke attentie. Buitengewoon!

Prima verzorgt en duidelijk

Alles perfect geen opmerkingen.

Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede service

Erg tevreden: De site is duidelijk, bestellen gaat eenvoudig. Producten worden snel geleverd. Defect product Werdt direct omgeruild.

Helemaal tevreden

Duidelijke website en snelle verzending, ook niet duur.

Wifi smart dimmer besteld, die het begaf na een dag. Is meteen omgeruild met een flesje wijn d’r bij, echt nog nooit meegemaakt. Super !

Positief

Bestelling is vlot geleverd en blij met deze sfeervolle ledlampen

snelle en zorgvuldige levering van prima lampen

Lampen kwamen snel en ware zorgvuldig verpakt.

Alles perfect van bestellen tot bezorgen. En niet onbelangrijk , een nog betere prijs dan de amazone ‘s van deze wereld.

Snelle levering goede service

Vervanger staafhalogeenlamp door ledlamp

Heb al eerder een halogeenlamp vervangen door een ledlamp zo'n 5 jaar terug en is goed bevallen. Het glaasje boven de lamp hoeft niet meer, want de lamp wordt niet meer heet. En het licht heeft ook een mooie kleur

snelle en correcte levering

na de bestelling bij 123led ,wat al perfect ging op goede site. waren mijn Calex smart stekkers de volgende dag al in huis. alles was goed en stevig verpakt. hier ga ik vaker bestellen.

Buitenlamp die niet waterdicht is

De wandlamp Torino die ik besteld heb is niet water dicht , jammer voor een buitenlamp

Goede en snelle levering. Prima product, lampjes werken naar behoren.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK